Könyvtáros Kedd

Sziasztok molyok! :)

Megérkeztem a Hikarival közösen vezetett rovatunk második bejegyzésével. Kíváncsiak vagytok, hogy ezúttal miket hoztam haza, ejnye, Anna és milyen jó kis félreolvasásaim voltak? ;)


Íme a két újdonsült lakótársam :D


~ Most az utam egyből az idegen nyelvű könyvekhez vezetett, és hát most na…erre muszáj volt lecsapnom! Nem hagyhattam ott egyedül… Na jó, viccet félretéve, túl régóta szerettem volna elolvasni Paula Hawkins könyvét, az pedig csak rátett egy lapáttal, hogy már láttam a belől készült filmadaptációt igen, bűnbe vitt az egyik ismerősöm…szégyellem, de legalább majd felülmúlja az olvasási élmény a filmeset… ;)  - ráadásul milyen jópofa alakja van már ennek a kiadványnak :O
„Rachel catches the same commuter train every morning. She knows it will wait at the same signal each time, overlooking a row of back gardens.
She’s even started to feel like she knows the people who live in one of the houses. ‘Jess and Jason’, she calls them. Their life – as she sees it – is perfect. If only Rachel could be that happy.
And then she sees something shocking. It’s only a minute until the train moves on, but it’s enough.
Now everything’s changed. Now Rachel has a chance to become a part of the lives she’s only watched from afar.
Now they’ll see: she’s much more than just the girl on the train…”
~ Akárki akármit mond, Jeff Kinney regényeit még tiniként is egy élmény olvasni, ezért vétek lett volna nem hazarángatni magammal Greg Heffley-t. Főleg angolul.;)
„Love is in the air — but what does that mean for Greg Heffley?
A Valentine's Day dance at Greg's school has turned his world upside sideways. As Greg scrambles to find a date, he's worried he'll be left out in the cold on the big night. His best friend, Rowley, doesn't have any prospects either, but that's a small consolation.
An unexpected twist gives Greg a partner for the dance and leaves Rowley the odd man out. But a lot can happen in one night, and in the end, you never know who's going to be lucky in love.”
Mindezt az koronázta meg, hogy amikor az újdonságok polcánál nézelődtem, szembejött velem egy ilyen cím: „1000 pap vécében.”
Várjunk, itt valami nem stimmel. Nézzük csak meg újra: „1000 nap Velencében.” Höh, mindjárt más. :D
Ezek után még nem volt megállás, mert az utam az ifjúsági könyvekhez vezetett tovább. Meg is találtam a sokak által szeretett Kerstin Gier sorozatot, lelkesen fel is kaptam, hátha most már hazaviszem magammal, s elkezdtem olvasni a fülszöveget. „Időtlen szerelés trilógia” - mondtam magamban, hogy ennyire vak nem lehetek, mert az egy dolog, hogy van az a szóvicc, amikor a szerelem szót, mint főnevet az igével azonosítjuk, de hát bakker, itt csak nem az történt… Természetesen nem erről volt szó, csak én siettem túlságosan a könyvtárlátogatással. :D
Szerencsére még a könyvtárosnők is nevettek rajtam, így jó hangulatban telt a kölcsönzés. :’D

Ti szoktatok félreolvasni a könyvtárban? :D
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés