RÓLAM - Bemutatkozás leendő olvasóimnak


Sziasztok, Anna vagyok! :)
Idén már a 22. évemet fogom taposni, ami azt jelenti, hogy már tizedik éve imádok olvasni és reményeim szerint méltán nevezhetem magam könyvmolynak.
2016-ban végre sikerült elég bátorságot összeszednem nem kevés nyaggatás és biztatás hatására , hogy megosszam a gondolataimat, véleményemet másokkal is, az ismerőseimen kívül.
A való életben, ha éppen nem a könyvek világában csapongok, akkor dietetikusnak tanulok a Debreceni Egyetemen, a családommal és a kutyámmal töltöm a mindennapjaimat, a szabadidőmet pedig szeretem a többi hobbimmal elütni, az olvasáson kívül: előszeretettel rajzolok, táncolok (3 éves koromtól kezdve ez volt az életem, de sajnos az érettségi miatt abba kellett ezt hagynom :( Azóta itthon táncolok, s tanulok koreográfiákat magamtól, a mindenki legnagyobb örömére :'D), makramé karkötőket készítek, s nem mellesleg írni is szoktam, de egyelőre még csak az asztalfióknak. :D
Majdnem elfelejtettem: legújabb szenvedélyem a fotózás, most már séta vagy kirándulás nem telhet el az "ANNA, GYERE MÁR!!" felkiáltás nélkül :D
Könyvek terén mindenevő vagyok, ha valami megfog az adott kötetben, mindenképp teszek vele egy próbát :)
Ha kedvetek tartja máshol is nézelődni, itt megtaláltok:

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés