Féléves könyves kiakadás tag

Sziasztok molyok! :)

Még kicsivel régebben, Réta hívott ki erre a tagre, látva a Kelly Oram novellával való szenvedésemet - azt hiszem, egyet kell értenem vele, ugyanis tökéletesen kiakadtam, és mindezt próbáltam egy jópofa értékelésbe belesűríteni Nektek. :D
A kérdéseket gyorsan végigfutottam kitöltés előtt, és meg kell jegyeznem nekem is, hogy nem értem a címválasztást, mivel egyik pont sem tartozik a „kiakadok tőle” kategóriába - legalábbis nálam.
A kitöltéssel talán nem csúsztam most olyan sokat, mint az előző kihívásaimnál, s ezúttal is remélem, hogy Ti is élvezni fogjátok ezt a „kiakadást”, mint én! ;)
1. Legjobb könyv, amit eddig 2018-ban olvastam
Hű, egyből egy ilyen gonosz kérdéssel indítani? Ez nem ér, nem lehet egynél többet is választani? :D
Na jó, akkor ha ez eddig olvasottak közül választani kéne, holtversenyben nyerne a Lányok csöndje és A Hatalom. Nem tudok dűlőre jutni, mert mindkettő akkora hatással volt rám, hogy azt elképesztően nehéz megfogalmazni. Aki teheti, olvassa el mindkét kötetet - megérik azt az élményt, amit nyújtani tudnak olvasás közben, én bátran ajánlom Nektek! ;)
2. Legjobb folytatás, amit eddig 2018-ban olvastam
Ahogy elnézem, nem olvastam konkrét sorozat/trilógia folytatásokat, egyedül, ami annak tudható be, az a Sarah Scribbles Gyűjtemény 3. része, ami a Könyvfesztiválra jelent meg, és imádtam minden egyes oldalát. :D
3. Egy új megjelenés a várólistámon
Ez a Girl In Pieces - lány, darabokban c. könyv volt, amit már elkezdtem olvasni, és már most imádom. :P
4. Legjobban várt megjelenés az év második felére
Habár nem tudom, hogy pontosan mikor jelenik meg, Sarah Pinborough legújabb kötete nagyon kecsegtetően hangzik… Kíváncsian várom, milyen lesz! ^_^
5. Legnagyobb csalódás
Hát ez egyértelműen Kelly Oram 16 csók c. novellája… Higgyétek el, én nagyon, de nagyon szeretni akartam, de nem jött össze… Itt megtalálhatjátok a szép kis „kiakadásomat” a történettel kapcsolatosan, remélem élvezni fogjátok az értékelést, mert én is imádtam megírni. :D
6. Legnagyobb meglepetés
Hm, jó kérdés, jó kérdés… Daniel Godfrey - Új Pompeji c. könyve eléggé meglepett, mivel nem gondoltam volna, hogy egy ennyire jó történet tud kikerekedni ebből az alapötletből. Kár, hogy ennyire lehúzták molyon, szerintem egyáltalán nem olyan pocsék, mint ahogyan a negatívan értékelők gondolják, de hát ízlések és pofonok - én azért bízok benne, hogy fogunk még hallani az író felől, mert maga az elképzelés, amit meg szeretne valósítani a regényében, nekem nagyon tetszett. :)
7. Kedvenc új író (debütáló vagy neked új)
Kétség sem fér hozzá, ez nem lehet más, mint Frank Márton. Rendkívül tehetségesnek tartom, amit már ecseteltem A világ peremén c. könyvének értékelésében is és alig várom, hogy olvashassam a Páratlanok trilógiájának második részét! :)
8. Legújabb képzeletbeli szerelmem
Rune Kristiansen és Michael Phan <3
9. Legújabb kedvenc karakter
Forsan, a Páratlanok trilógia első kötetéből. Én is szeretnék egy hozzá hasonló, igazi barátot. :)
10. Egy könyv, ami megríkatott
Sarah Winman Bádogember c. regénye egyszerűen darabokra törte a szívemet. Annyira gyönyörű és tökéletes volt számomra, hogy rengeteget tudott segíteni és adni nekem, amikor olvastam.
11. Egy könyv, ami boldoggá tett
Ez csakis Helen Hoang - A szerelem egyenlete című könyve lehet. :D Annyira édes, és annyira cuki, hogy képtelenség nem végigvigyorogni az egész regényt. *.* Ha egy kész boldogság-bombára vágytok, ajánlom figyelmetekbe Stella és Michael történetét! <3
12. Kedvenc könyvadaptáció, amit ebben az évben láttam
Hűha… ez egy fogós kérdés…Talán a Ready Player One lett a legjobb azok közül, amiket eddig láttam. Nagy élmény volt, az biztos. :D
13. Legszebb könyv, amit kaptam/vettem az évben
Frank Márton - A világ peremén & Ali Benjamin - Suzy és a medúzák
Ők az abszolút kedvencek ilyen téren <3
14. Kedvenc értékelés, amit az idén írtam
A rendes értékelések közül a Tillie Cole könyvéről írt lett a kedvencem, és muszáj megemlítenem újfent a kedvenc „kiakadásomat”, a 16 csókról írt MIÉRT?!-es bejegyzést. :D
Ez a kettő viszi a prímet eddig. :D
15. Könyvek, amiket még ebben az évben el szeretnék olvasni
Öhm, nemrég csináltam egy szép kis TBR listát - majd kiderül, hogy sikerül-e mindet elolvasni. :D
Na és akkor a kihívottjaim: Petra & Reni, Pati, és Lili. Várom a kiakadásotokat, csajok! ;)
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés