Írás és írók book tag

Sziasztok molyok! :)

Az én drága Hikarim újból kihívott egy booktagre, amit innen is köszönök - remélem, most már ez a sok extra bejegyzés túllendít a rosszkedvűségemen, és tudok majd haladni az olvasmányaimmal. Na de mindezek előtt nézzük csak, hogy az írás különböző fázisaihoz én milyen könyveket tudok párosítani - készen álltok? ;)
Első vázlat - Egy könyv vagy sorozat, amit még nem olvastál:
Öhm, mivel még mindig túl sok könyv van a várólistámon, ezért megint a jó kis TBR listámat emlegetném fel, ahol minden könyv megtalálható, amit szeretnék olvasni a nyár folyamán, de még nem jutottam odáig - természetesen ez a lista folyamatosan bővül, de erről ne szóljatok senkinek, a végén még bűntudatom lesz. :D
Második vázlat - egy könyv vagy sorozat, amit második olvasásra már nem szerettél annyira:
Ezzel csak az a baj, hogy nem szokásom újraolvasni. Talán kisebb koromban próbálkoztam vele, akkor még nagyon sokszor végig tudtam olvasni a Fiúk kizárva! c. Thomas Brezina által írt sorozatból meglévő köteteimet, de kb. 14-15 évesen már ez sem járt sok sikerrel, mert már nem nekem szóltak azok a történetek. Ezt nagyon sajnálom, mert a mai napig imádok rájuk visszagondolni, hiszen fontos szerepet játszottak abban, hogy megszeressem az olvasást a későbbiekben.
Ó, és a jelmondat továbbra is érvényes, csak lassan átformálódik egy afféle Pasik kizárva! felkiáltásra. :D Komolyan ne vegyetek, csak viccelek. :’D Imádom a fiú barátaimat, innen is puszilom mindegyikőjüket. :D <3
Végső vázlat - Egy könyv vagy sorozat, amiért sokáig odavoltál:
Ohohohó, ez nem is lehet más, mint J.L.Armentrout Luxen sorozata. Akkor is imádtam, amikor a nagy hype alatt elkezdtem, és most imádom. Ez nem fog változni - Daemon forever & after. Kész - passz, végeztem. :D
A karakterek halála - Egy könyv vagy sorozat, amit megsirattál:
Ühm…haha…azért volt pár ilyen könyv, amit még ha nem is konkrétan megsirattam, de minimum megkönnyeztem. Az első ilyen a Find you in the dark - Utánad a sötétbe c. Rubin Pöttyös könyv volt, aminek most már nagyon le kéne csapnom a folytatására, az utolsó pedig az Ezer csók.
Lyukak a sztoriban - Egy könyv vagy sorozat, amiben csalódtál:
Lehet, hogy most sokan fognak utálni, de én egyszerűen nem bírtam magam átverekedni magam Naomi Novik - Rengeteg c. könyvén … Annyira mást vártam a fülszöveg alapján, hogy nem tudtam elvonatkoztatni a kialakult képtől a fejemben a történetet illetően.
Írói válság - Egy könyv vagy sorozat, amit sosem fejeztél be:
Muhahaha, az előző pontnál említett könyv ide is tökéletesen illik, mivel 380+ oldal elolvasása sem vitt előrébb abban, hogy mit akar ebből kihozni az írónő, úgy döntöttem, jobb a békesség - így hát szépen különváltunk ezzel a kötettel.
Na, kérem szépen, én ugyanígy néztem ki, csak cseréljük ki a szomorú befejezést szimpla értetlenkedésre. :D
Visszajelzés - Egy könyv vagy sorozat, amit bárkinek ajánlanál:
Hát, én ezt általában akkor merem megtenni, ha kifejezetten egy bizonyos műfajban kérik tőlem mindezt. Mivel én sem szeretek egytől-egyig minden témájú könyvet, nem fogom az én leghatalmasabb kedvencemet ajánlani egy olyan személynek, hogy márpedig olvassa el, mert szeretni fogja, akkor is, ha ez nem az ő zsánere, ha biztosan tudom, hogy nem érdekelt abban a stílusban/műfajban/stb-ben.
Forrás: geekinsider.com
Esetleg egy sorozat van, amire azt mondanám, hogy ajánlanám mindenkinek, de csakis azért, mert szépen lassan kezd beszivárogni az iskolákba és a kötelező olvasmányok közé is - ez pedig a Harry Potter.
Nyilván ő is egy megosztó személyiség, ahogyan az egész sorozat is, de ettől függetlenül sokaknak tudott már segíteni, vagy éppen vele szerették meg az olvasást. Aztán meg Ti is tudjátok, majd eldől, mit hoz a jövő ilyen téren. :)
Az én kihívottjaim pedig: Reni & Petra, Pati, Lili, Everglow, és Ana.
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés