Könyvmolylét nyáron képekben

Sziasztok molyok! :)

Összegyűjtöttem nektek pár olyan képet, ami szerintem tökéletesen jellemzi, hogy milyen is tud lenni a könyvmolyok élete nyáron. :D Ti mit gondoltok, van bennük igazság? ;)

1 – Most nem azért, de ki nem élvezi ki a nyári szünetben, hogy egész éjszaka olvashat? :D Valljuk be, ez suli időben picit neccesebb lenne… :D

2 – Mond valamit ez a tekintet… Kezeket fel, ki szokott még hasonlóan nézni, ha ilyenkor zaklatják? :D
„Így nézek ki, amikor megzavarsz olvasás közben”

3 – Kicsit sem ismerős, ááááá, neeem… :D
„Hát, jobban teszem, ha elmegyek aludni, mert nagyon fáradt vagyok. Jó éjt mindenkinek!”

4 – Öhm…ebben van valami. Ha nagyon muszáj, akkor talán menne, de ne kockáztassunk. :D

5 – Ezért áldom az eszem, hogy még pár évvel ezelőtt egy babzsákfotel volt a kívánságom – a mai napig ebben a fotelben olvasok :D
„Amikor próbálsz olvasni, de nem találsz egy elég kényelmes pozíciót. Mi a fenét csinálok?!”

6  – Állandóan azt látom mindenhol, nyár elején, hogy ilyen edzés, olyan edzés a tökéletes alakért, hogy gyönyörű lehess a strandon - miért ne lehetne ezt a könyvmolyok stílusára formálni? ;)
„Az én edzésem az, hogy addig olvasok az ágyban, amíg fájni nem kezdenek a kezeim.”

7 – Ki szokott hasonlóképpen gondolkodni? :D Néha jó tud lenni, ha begubózol egy könyvvel, s csak olvasol egész nap. :)
„Lehetnék szociális, vagy pedig olvashatnék. (Megyek olvasni.)”

8  – Ti jártatok már így? ;)

„Jó könyvek

Csak olvasok egy kicsit lefekvés előtt

Wow, ez egyre jobb lesz… elolvasok még egy fejezetet

Mi? Nem hagyhatom abba itt…

Elolvastam az egészet!”

9  – Kire igaz még? Rossz szokásom még sétálás közben is olvasni, így néha majdnem összetalálkozok egy villanyoszloppal…
„Nem mindig olvasok könyveket, de amikor… Várj … De igen.”

10  – Esküszöm, nyáron rosszabb vagyok, mint az öcsém, aki a legóival szeret babrálni egész álló nap - én mondhatni elbarikádozom magam a könyveimmel, s megesik, hogy ki se látszok mögülük… :D
„Eltűnök a könyvekbe. Neked mi a szuper képességed?”
Melyik kép volt a kedvencetek? :)
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés