LIEBSTER AWARD - discover new blogs ;)

Sziasztok molyok! :)

Ma egy díjjal érkeztem nektek, amit az egyik legjobb barátnőmtől kaptam, amit ezúton is nagyon köszönök neki, nagyon meghatódtam, amikor megláttam, hogy elsőként engem jelölt a díjra :’), ki is töltöttem - olvassátok szeretettel, s ismerjetek meg még jobban ;)


A díj szabályai:
1. Ismertesd a szabályokat!
2. Nevezd meg, és linkeld be, akitől kaptad a díjat és köszönd meg neki!
3. Válaszolj az általa feltett 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Jelöld meg azokat a blogokat, akiknek továbbadod a díjat!
10 kérdés, amire válaszolok:
~ Hol keresel inspirációt?
Igazából ezt nálam kimeríti a zenehallgatás fogalma. Nem tudok úgy leülni írni, hogy ne hallgatnék közben egy olyan számot, ami leírná az érzéseimet az adott könyvvel vagy ne adj Isten történettel kapcsolatban.


„A zene a lélek hangja”


~ Van lektorod, vagy magad javítod a munkáidat? Ha van, akkor mit jelent ő neked, és köszönd meg a munkáját! Ha nincs, akkor miért nincs és szeretnél - e egyet? ^^
Nincs, mert magamnak javítom az írásaimat. :) És igen, mielőtt valakiben felmerülne a kérdés, szoktam lektorálni és bétázni is :)
~ Milyen napod van ma?
Hm, egész jó, csak kissé fáradt vagyok - na de ki nem fáradt a mai világban? :/
~ Ki az, akitől a legtöbbet tanultál eddig az életedben? És mi ezek közül a leginkább említésre méltó?
Húha, ide nagyon nehéz csak egy személyt választani… De egyértelműen az anyukámtól tanultam és tanulok a legtöbbet, a mai napig - nélküle nem lennék az, aki most vagyok. :)
~ Beszélsz az anyanyelveden kívül másik nyelvet? Ha igen, mit? Ha nem, akkor milyen nyelven szeretnél megtanulni beszélni?
Igeeen :D Beszélek angolul, oroszul és egy kicsit japánul is. :) Tanultam koreaiul is, amit szeretnék folytatni, és mivel imádom, ha nem a latin ábécé betűivel írok, nagyon érdekel még az egyiptomi hieroglifák világa, a görög és a török nyelv is. Plusz mostanában sokat hallok Diától a jelnyelvről, úgyhogy azt hiszem, megvan a leendő tanárom. :D :)


„Ne aggódj, az egész élet előtted áll”

~ Milyen könyvet olvastál utoljára? Mi a címe, ki az írója? Értékeld pár mondatban a művet!
Húú, ha nem nézzük a jelenlegieket, akkor Jeff Kinney - Diary Of a Wimpy Kid – The Long Haul c. könyvét olvastam. :D
 ~Melyik filmben/könyvben élnél szívesen? Miért?
Ha film, akkor egyértelműen a Harry Potter öhm, azt hiszem ezen nincs mit magyarázni, és a Titkok Könyvtára bármelyik részében szívesen kipróbálnám magam, hiszen imádom a könyvtárakat és a történelmet és persze Noah Wyle-t is, de ez már más kérdés.
~ Mit hallgattál utoljára? Olyan szám, amihez rendszeresen visszatérsz, vagy most hallottad először (és esetleg utoljára is)? Ha olyan amihez visszatérsz, akkor miért?
Na jó, ez egy kegyetlen kérdés :D Úgy tűnik, túl sok kedvenc számom van, amit minden nap meghallgatok vagy százszor. Amit ma legutoljára hallgattam, az a 5 Seconds Of Summer - Jet Black Heart c. száma volt - egyszerűen imádom a dalszöveget, és az együttest is, már nagyon régóta követem a munkásságukat ha lehet ezt mondani és még mindig ők az elsőszámú kedvenc bandám.


~ Milyen állathoz hasonlítasz a leginkább? Sorolj fel legalább három hasonlóságot! Esetleg ez az állat a lélekállatod is? Ha nem, akkor mi az? ^^
Ööö… kutyus? :D Remélem ez a lélekállatom is, mert imádom őket. :) És ugyanolyan barátságosnak, nyíltnak és hűségesnek tartom magam. :)


Jelenleg a Berni pásztorkutyákért vagyok oda-meg vissza, minden álmom egy ilyen kutyus :)

~ Hány social media oldalon jártál ma? Soknak találod ezt a számot?
Kb 5 - nem szokásom ezt számolni, mert ez nálam eléggé változó naponta, de szerintem teljesen jó ez az arány. :)
10 kérdés, amit felteszek:
~     Mióta blogolsz?
~     Miért kezdtél bele? Volt valamilyen különleges oka/története?
~     Vannak kedvenc bloggereid? Ha igen, miért pont ők?
~     Követsz vloggereket is? Ha igen, miért éppen őket?
~     Melyik műfajról szeretsz a legjobban értékelést írni, miért?
~     Szoktál/szeretsz angolul, vagy bármilyen másik nyelven olvasni?
~     Ki a kedvenc íród/írónőd? Miért ő?
~     Szoktál írni történetet/fanfictiont/stb-t?
~     Szoktál bétázni? Ha nem, kipróbálnád?
~     Ha tehetnéd, melyik könyv befejezését írnád át, és miért?
10 jelölt a díjra:
~      Uszáma, a Könyvspirációk bloggere
~      Zsebi, a Maybe I’m a bookworm bloggerinája
~      Vikcs, a Never Give Up bloggerinája
~      Cersei, a Nem Nyilatkozom bloggerinája
~      Noémi, az Egyszer volt… bloggerinája
~      John, a HelloJohn bloggere
~      Lexa, a One MorePage bloggerinája
~      Fancsali, a Life In The Books bloggerinája
~      Timi, a Könyvek Tengere bloggerinája
~      És nem utolsó sorban az én egyetlen Diám, a Lap lap után másik bloggerinája
Csak azért, mert mindannyiótok blogját nagyon szeretem persze a készítőikkel együtt - kíváncsian várom a ti díjaitokat! :)
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés