LIEBSTER AWARD - discover new blogs (2. rész)

Sziasztok Molyok! 
Ha már Anna drága megjelölt erre a díjra, akkor teljesítem a kötelezettségeimet. :D 

A díj szabályai:
1. Ismertesd a szabályokat!
2. Nevezd meg, és linkeld be, akitől kaptad a díjat és köszönd meg neki!
3. Válaszolj az általa feltett 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Jelöld meg azokat a blogokat, akiknek továbbadod a díjat!

1.

2. Anna, kedves bloggerina társam, nagyon köszönöm!

3.
Mióta blogolsz?
*megy és megnézi, hogy mikor alapítottátok a blogot* Béna vagyok és nem találom, de 2016. augusztus 6-7-8, valahogy így indítottuk el a blogot. Persze előtte már folytak a munkálatok a háttérben, de akkor tettünk mindent nyilvánosra.

Miért kezdtél bele? Volt valamilyen különleges oka/története?
Azért mert régóta szerettem volna, de egyedül nem volt affinitásom belevágni, aztán a 2016-os Könyvhéten ott volt Anna. Azonmód megtaláltuk a közös hangot és nem sokra rá eldöntöttük, hogy nekünk közös könyves blog kell.

Vannak kedvenc bloggereid? Ha igen, miért ők?
Az igazat megvallva én nem sok bloggert követek, meg nagyon tartalomtól függ, hogy kiét olvasgatom. Általában Deszy blogját és a Sorok között-et szoktam leginkább nézegetni, de ha valakinél látok értékelést olyan könyvről, amire régóta fáj a fogam, vagy érdekel, hogy milyen róla a közvélemény, akkor sok mindenkit végigböngészek.

Követsz vloggereket is? Ha igen, miért éppen őket?
Youtube-on elég sok emberre fel vagyok iratkozva, de keveseket követek napi rendszerességgel, most épp ilyen időszakomat élem. Könyves témában senkit.

Melyik műfajról szeretsz a legjobban értékelést írni, miért?
Hmm, ez érdekes kérdés. Azt hiszem a Könyvmolyképző besorolását használva tudom legjobban leírni: arany pöttyös könyvekről. 


Ide tartozik természetesen minden más kiadó felnőtt, idősebb korosztálynak szóló, mély lélegzetvételű, szépirodalmiba hajló regénye. Műfajilag nem is igazán tudom megnevezni mert van ilyenek között romantikus, történelmi, lélektani, stb.

Szoktál/szeretsz angolul, vagy bármilyen másik nyelven olvasni?
Ritkán, de szoktam angolul. A Tizenhárom okom voltat például már háromszor olvastam angolul is. És igen, szeretek.

Ki a kedvenc íród/írónőd?
Ha nagyon muszáj csak egyet mondani akkor… JayAsherRobinLaFeversMarieLuAgathaChristieToreyHaydenHannahKent

Szoktál írni történetet/fanfictiont/stb-t?
Szoktam hát, aktív írói életet élek!


Minden szépségével és szörnyűségével.

Szoktál bétázni? Ha nem, kipróbálnád?
Igen, szoktam. Nem gyakran, de amikor kedvet kapok hozzá akkor igen lelkes tudok lenni.

Ha tehetnéd melyik könyv befejezését írnád át, és miért?
Egy ideig gondolkodtam ezen a kérdésen, elkezdtem visszanézni molyon az olvasásaimat, aztán egyszer csak beugrott.
SUSANNAH CALAHAN – LÁNGOLÓ AGY
Fuhh, még mindig felidegesít, de spoileres lenne, ha kifejteném. Akit érdekel, a rövid dühöngésemet itt elolvashatja:

https://laplaputan.blogspot.hu/2016/07/miert-susannah-cahalan-langolo-agy.html

4.
Mihez tudod leginkább hasonlítani az olvasást, mit jelent számodra?
Találkoztál már íróval/írónővel? Ha igen, kikkel és milyen élmény volt?
Ha nem könyves blogod lenne, miről írnál szívesen?
Kikéred egy külső ember véleményét egy éppen elkészült bejegyzésről mielőtt kiposztolod?
Melyik a kedvenc borítód?
Melyik az a könyv, amelyikből filmet/sorozatot készítenél?
Ha életed végéig csak egyetlen könyvet olvashatnál, mi lenne az?
Van olyan író/írónő, aki szerinted irreálisan kevés figyelmet kap? Ha igen, ki ő?
Mit tennél ha nem léteznének könyvek?

Van olyan külföldi könyv, amit még nem hoztak magyarul, de te epedve várod?

5. Jelöltem:
Te, aki ezt olvasod! :) Remélem megosztod velünk, ha elkészül!
~Dia

Share:

Kapcsolódó posztok

1 megjegyzés

  1. Szia Dia,
    Én kitöltöttem:
    http://bookssecret.blogspot.hu/2017/03/liebster-award-elso-dijnem-dij.html

    VálaszTörlés