BORÍTÓMUSTRA - A kedvenc könyves borítóim (2.felvonás)

Sziasztok molyok! :)

Még mindig szeretek céltalanul kutakodni a Pinteresten, aminek az az eredménye, hogy újabb fantasztikus könyvborítókat fedezek fel. Még nem sikerült utánanéznem mindegyik regény fülszövegének, de ami késik, nem múlik! ;) Addig is, összegyűjtöttem nektek párat az újabb kedvenceim közül. :)

Elsőként jöjjön egy Nail Gaiman borító, ami egyszerűen varázslatos ezzel a stílussal:)


Másodikként egy hasonló stílusú könyvet mutatok nektek, nekem már a cím is felkeltette az érdeklődésemet, de a ráadás csak az az egészben, hogy az író neve Wolfgang Amadeus Mozart -ra emlékeztet meglátszik a több évnyi szolfézs és zeneirodalom tanulás... :D

Még mindig maradunk ennél a stílusnál úgy tűnik, most nagyon magával ragadtak a rajzolt borítók, hiába, azt hiszem most ez lett a gyengém... :D De most komolyan, nem szép?!


Negyedikként egy gyönyörűen megtervezett borítót mutatok nektek, amibe már első látásra beleszerettem. :) Aztán megláttam az írónő nevét... Rhonda Smiley... Kicsit gonosznak éreztem magam, de ez akkor is vicces. :D


Ötödikként jöhet egy ismertebb írónő? Láttátok már Jennifer Niven másik könyvét? Én nemrég találtam rá, és azonnal megvett magának. :)


Hatodikként egy régebbi kedvencemet kerestem elő - mentségemre szóljon, hogy remélhetőleg nem csak én szeretem az édességeket... :D


Hetedikként egy már megjelent könyv eredeti borítóját hoztam, amire még csak most találtam rá - de azta, ez aztán nem semmi! :O


Nyolcadikként egy fantasztikus elképzelést ábrázoló darabot mutatnék meg nektek, ami szerintem valami elképesztőre sikeredett. :)


Kilencedikként szintén egy már magyarul is megjelent regény eredeti borítóját hoztam el. Jól tudom, hogy most készül/készült film is belőle, ugye?

Tizedikként egy tökéletesen a címhez illő borítót osztanék meg veletek - ki szokott késő éjjel órákon át telefonálni? Neeem, én biztosan nem....

Tizenegyedikként következzen egy jól ismert könyv, amiből ha jól tudom a film is ugyanekkora sikert aratott - fogalmam sincs, hogy ez a borító miért és hogyan született, de eszméletlenül gyönyörű!


Tizenkettedikként N.K.Jemisin egy számomra újonnan felfedezett trilógiájának borítója következik, amin szerintem nem kicsit akad meg az ember szeme...


Tizenharmadikként egy magyarul is megjelent, és azt hiszem elég népszerű retelling történet varázslatos borítóját hoztam el. Odavagyok ezért a megoldásért. :)


Tizennegyedikként egy másik Rosamund Hodge könyvet mutatok nektek, hasonló a stílusa, és ugyanolyan szép. :)


Amikor újra keresgélni kezdtem, ez volt az egyik borító, ami elsőre megfogott a sok közül - csak én szeretem az ilyen megoldásokat?


+1 - Mivel nagyon szeretem a természetet, és imádom, ha visszaköszön a borítókról is, muszáj volt megmutatnom az újdonsült kedvencemet, ami az ilyen borítókat illeti. :)


Remélem nektek is tetszett az új összeállítás - melyik volt a kedvencetek? :)
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

2 megjegyzés

  1. Óóó a Pinterest sok szépséget rejt magában. Én is imádok ott kutakodni, igazi gyöngyszemek vannak. :D

    Üdv:
    Fancsali Fanta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohohohóó, egy Pinterestet használó kollegina! :D Ez igazán felemelő, hogy nem csak én szeretem ezt a weboldalt :D Virtuális pacsi a blogon keresztül :D

      ~Anna

      Törlés