Felnőtt Tartalom Booktag - We're haunting you together, Halloween-i készülődés #3

Sziasztok molyok! :)

A We’re haunting you together keretében én is megörvendeztetlek titeket egy kissé zordabb hangulatú, morbidabb kérdésekkel rendelkező bejegyzéssel, ami tökéletesen illik ehhez a kellemesen borzongató Halloween-i hangulathoz. ;)
Az ötletgazda, Dorka posztját itt találjátok ;)
1.Melyik volt a legfelkavaróbb könyv, amit olvastál?
Hmm, hát attól függ milyen értelemben vesszük azt, hogy felkavaró. Ha azt nézem, hogy érzelmileg volt-e felkavaró, akkor egyértelműen Jodi Picoult - Apró csodákc. könyve a nyerő, ami a mai napig nem hagy nyugodni…
Ha pedig úgy felkavaró, hogy egy gyomorforgatóan jó, és elvetemültebb krimire/ horrorra/ thrillerre gondolunk, akkor nálam M.J.Arlidge könyvei és Chuck Wendig remekművei a nyerőek. :D
2.Melyik könyvben találkoztál olyan jelenettel, hogy olvasata után legszívesebben felkötötted volna magad?
Darren Shan - ZOM-B c. könyvében nem is eggyel találkoztam… Vigyázat, esetleges spoiler következik azoknak, akik még nem olvasták a könyvet: De leginkább azok után éreztem ezt, amikor realizáltam, hogy a főszereplő mindvégig egy lány volt. Na ilyen szintű WTF életérzést azóta sem éreztem.
Azt hiszem, én is hasonlóképp nézhettem ki a jelenet elolvasása után minimum 20 percig... :D


3.Melyik fantasy könyvnek találtad legbetegebbnek a világát?
Na itt nálam két könyv is szóba kerülhet: Neal Shusterman - Unwind, bontásra ítélve c. könyve és A.M.Aranth - Oculus c. regénye. Egyik betegebb, mint a másik, a maga módján - és egyiket jobban imádom, mint a másikat, szintén a maga módján. :D Na ezt jól megaszondtam. :D
4.Melyik általad ismert szereplő szenvedett a legtöbbet fizikailag és hogyan?
Itt most leginkább mellékszereplőket említenék meg az Apró csodákból… amikre Bethany volt képes, az számomra jóval több, mint undorító és visszataszító, pláne egy nőtől…
5.Melyik általad ismert szereplőnek zúzták péppé az elméjét és hogyan?
Az előző válaszomban is emlegetett Bethany tökéletes példa erre…olvassátok el Jodi Picoult könyvét (Apró csodák) és teljesen meg fogjátok érteni, miért mondom ezt.
6. Melyik könyvet ajánlanád az ellenségednek pszichológiai hadviselési manőverként?
Josh Malerman - Ház a tó mélyén. Ha azt hiszed, hogy egy egyszerű kis romantikus szállal fűszerezett thrillert kapsz, nagyot tévedsz. De még mekkorát. Hogy miért? Mert ez jóval több annál. ;)

7. Melyik az a szereplő, akivel mintsem, hogy találkozzál, inkább egy kiéhezett tengerimalacokkal teli verembe vetnéd magad?
Öööö… Lehet velem van a probléma, de én imádom az elvetemült, elvont és hasonló jelzőkkel illethető karaktereket, így bárkivel nagyon szívesen találkoznék. :D
Kihívni én sem szeretnék senkit, bárki nyugodtan válaszolja meg a kérdéseket, akár a blogján, akár itt kommentben! :)

Lessetek be a társaimhoz is:



~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

2 megjegyzés

  1. Úgy látom, hogy Josh Malerman nagyon népszerű, mert én is őt ajánlottam az ellenségemnek. Csak épp másik könyvét :D B-n pedig én is kisebb sokkot kaptam, hogy mivaaaaaaan????? :OOO szóval érted :D
    És köszi, hogy kitöltötted ^^ <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egyik kedvenc íróm, és láttam, de nekem valamiért inkább ez a könyve tűnt idevalónak :D
      B pedig életem legnagyobb wtf élménye volt és az is marad. Tényleg üvöltöztem egy fél órát, hogy ez most mi a ... volt :"D Mert az egy dolog, hogy angolul meg lehet különböztetni, nálunk meg... ha meglepinek, vagy valami hasonlónak szánták...hát ne találkozzon velem se a fordító, se a szerkesztő xD
      Én csak örülök, hogy megláttam nálad a taget, nincs mit^^ <3

      Törlés