We're haunting you together - Halloween-i készülődés #1

Sziasztok molyok! :)

A mai napon kezdetét vette a We are hunting you together, amiben pár összegyűlt bloggerrel várjuk és ünnepeljük közösen a Halloween-t. :)
Kezdésnek elhoztam nektek a TOP 10 kedvenc dekorációmat, amik közül párat én is biztosan megcsinálok a szobámba - készen álltok? ;)
1. A kicsit klasszikusabb, origami denevérek, amik szerintem mindenhol jól mutatnak - biztosan fog vonulni pár a szobám falán… :D
2. Ha már denevérek vannak, a faragott tökök sem maradhatnak ki a hajtogatásból. ;)
3. És ha már itt tartunk, a szellemeket se felejtsük el! Ki készít velem ilyen drágaságokat a kertbe?
4. Esetleg egy kis plusz pókhálót, ha nem lenne elég?
5. Vagy egy kicsit másképp?
6. A gyertyák mindig hangulatosak…egy kis vérrel pláne. ;)
7. Mit szólnátok, ha az iskolából/munkahelyről hazatérve néhány sírkő fogadna a kertben? Esküszöm, kipróbálnám. :D
8. Pár vigyorgó arcot a plafonra? Habár éjjel lehet nem lennénk olyan jóban…
9. Ki szeretne ilyen szépséges körmöket? Mindenesetre ezzel a kompozícióval elég hatásos.:D
10. És végezetül… ki kér egy kis nasit? ;)

A résztvevő társaimat itt megtaláljátok





~Anna


Share:

Kapcsolódó posztok

6 megjegyzés

  1. ÚÚÚÚÚÚÚ egy ilyen pókháló-álomfogót feltétlen összehozok magamnak^^ de a többi is olyan király ötlet, ezekből a szellemekből hatalmas szélcsengőt (vagy inkább harangot) lehetne készíteni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. UGYE??? Én is pont erre gondoltam, valami fergeteges lenne! :DD
      A pókhálósból én a kukászacsis verziót próbáltam ki, az is nagyon jópofa volt, élvezetes volt a nyirbálása a zacsinak :""D
      És kérek képet az álomfogóról! ;)

      Törlés
  2. *.*

    Némelyiket kedvem lenne megcsinálni, de még pálcikaembert sem tudok rajzolni...kb ennyit értek ezekhez. xddddd

    Ettől függetlenül óriási lett amit csináltál, gratulálok! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nanana, akkor segítek! :D Ezen ne múljon semmi ;)
      Köszönöm, remélem a többi poszt is tetszeni fog! *.*
      És megcsináljuk, amit kinéztél, nem menekülsz :D

      Törlés
  3. Nekem a szellemes nagyon tetszik! Lehet, hogy meg is csinálom. A többit biztosan nem, mert ha éjszaka meglátom az egyiket, szívrohamot kapnék. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, hogy az mennyire jó?! :D Én is így reagáltam, amikor megláttam xD
      Öhm igen, ezzel én is hasonlóan vagyok, de az elemlámpa ilyenkor jó barátom :"D

      Törlés