We're haunting you together - Halloween-i készülődés #2

Sziasztok molyok! :)

A közös Halloween-i készülődés örömére újabb poszttal érkezem, amiben ezúttal jó kis sminkeket gyűjtöttem össze nektek. ;)
Mivel ma már a sminkelés határa is a csillagos egekben van, akad egy-két igazán élethű, esetleg rémisztőbb is a képek közt - na de elvégre Halloweenről beszélünk, úgyhogy rettegésre fel! :D
1. Elsőként az örök kedvenc, sugar skull arcfestést hoztam, mert én már nagyon szeretném kipróbálni egyszer, csak akadályoz a szemüvegem... :D
2. Esetleg félig csontváz? A mi sulinkban is előszeretettel sminkelik így magukat a lányok, és azt hiszem egyszerre több személyen látva sokkal jobban néz ki. :)
3. Ki szereti a madárijesztőket? Szerintem ez egy egészen aranyos megoldás ^^ Várjátok csak ki a poszt végét...
4. Mit szólnátok, ha kicsit felcserélnénk a dolgokat? Hmm? Engem mondhatni sokkolt ez a kép, annyira vonzza a tekintet, és... áhh, értitek, mire gondolok :'D
5. Igazából nem is tudom, ez a smink pontosan mit szeretne rekonstruálni, de ettől eltekintve elég ijesztő... :D
6. Faragott tök, kicsit másképp? Hm? Nem?
7. Egy kis pasi csontváz - sugar skull keverék? Randiznátok vele? ;)
8. Valamivel ijesztőbb madárijesztő? Na ezt is csak én tudtam összehozni...
9. Khm...ez azért már nem semmi...
10. És végezetül néhány Disney hercegnő, kissé újragondolva:
- Hamupipőke, aki megbotlott és beleesett az üvegcipellőjébe
- Hófehérke, akinek a boszorkány főzete megégette az állát
- Elsa, akit megmart a jég és belefúródott egy jégdarab a nyakába
- Belle, akit megtámadott a szörnyeteg, mert el akarta lopni a rózsáját
- Ariel, akinek a hangját elvitte Ursula
A társaimat itt találjátok:
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés