Music Projekt - 2.felvonás

Sziasztok molyok! :)

Megérkeztem a Zenés projekthét következő bejegyzésével, és könnyen lehet, hogy újból meglepetést fogok okozni egyeseknek, ugyanis a kedvenc együtteseim számaiból válogattam össze nektek a személyes favoritjaimat és akadhat köztük egy-két tőlem akár szokatlannak tűnő darab is. Ti ismeritek valamelyiket? ;)

Elsőként azért ezt a négy agyamentet választottam, mert amint felfedeztem őket, egyből belehabarodtam a zenéjükbe, és az a legviccesebb az egészben, hogy az ő hatásukra kezdtem el nyitni egy teljesen más zenei stílus felé is, ami ma már az egyik legnagyobb kedvencemnek nevezhető, és ez bizony a rock… :D ;)
Ó, igen, emlékszem, amikor először ráakadtam erre a zenekarra, és csak néztem nagyokat, hogy mit keres itt Taylor Momsen és mi a fenéért dobálja szét a ruháit a videoklipben… Régi nagy kedvencem ez a szám, a mai napig teljes hangerőn szoktam hallgatni - az már más kérdés, kinek az örömére… :D
Hogy ezt a számot mennyire rongyosra hallgattam már…valami hihetetlen! És még mindig nem tudom megunni, akármennyire is a régebbi FOB számok közé tartozik. Ehm. Inkább lakatot teszek a számra már most, mert ha elkezdek áradozni, annak nem lesz jó vége…
Talán másfél éve, egy pizsibulin mutatta meg nekem ezt a bandát két jó barátnőm, Ünige és Ada, s azóta Andy hangjának a megszállottja lettem. :’D Különösen nehéz volt csak egy számot kiválasztani, mert tipikusan egy olyan együttes lett számomra a BVB, aminek majdnem minden dalát imádom. :D
Itt szintén egy régebbi kedvencemet választottam, mivel én akkor lelkesedtem a legjobban a Nightwish-ért, amikor még Tarja volt az énekes, és ezt a számukat előszeretettel hallgattam nehéz dolgozatok és akár élethelyzetek előtt is - ahogyan a napokban is teszem.
Még számomra is meglepő, de amikor a nagy rocker barátnőm elkezdett bombázni a kedvenc számaival, akkor ez volt az első, amibe teljes mértékben belebolondultam, magam se tudom miért, mivel az egyetlen nyelv, amit nem szeretnék megtanulni, az a német, holott semmi bajom nincsen vele, félreértés ne essék de egyszerűen nem tudok érte úgy lelkesedni, mint a többi hobbiból tanult nyelvemért. Azonban Till Lindemann megvett kilóra. :D
Ne aggódjatok, nem ez volt az utolsó zenei poszt, alig várom, hogy érkezhessek a következővel. :D Remélem ti is legalább annyira élvezitek a projekthetet, mint mi, bloggerek. :)
Addig is, ki áll készen egy újabb zenés bejegyzésre? ;)

#01
Virág
-
Never Let Me Go
#02
Annie
-
Lap lap után
#03
Réta
-
HaBár, a könyves kocsma
#04
Ashley Redwood
-
Fleur de Livre
#05
Neverhood
-
Neverhood's Diary
#06
K. A. Hikari
-
Írásaim Tárháza
#07
Dorka
-
Anya olvas
#08
Wandamaci
-
Wandamaci (könyv)birodalma
#09
Gothic
-
Goodbye Agony
#10
Sára
-
Metaforaszennyezés
#11
Csokitorta
-
Varázstinta
#12
Barby Malik
-
Kitablar
#13
Molly
-
Coffee and Manga
#14
Perpetua feat. Indie
-
Könyvjelző
#15
Kovkira
-
Miss Library
#16
Sol
-
Könyvvadászok


~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés