Music Projekt - 1.felvonás

Sziasztok molyok! :)

Október elsejével, s ezáltal a Zene Világnapjával elindult egy újabb blogger projekt, méghozzá a zenével kapcsolatosan. Ezennel én is megnyitnám a posztjaim sorát egy igencsak szokatlan bejegyzéssel, ugyanis elhoztam nektek a számomra legkedvesebb klasszikus, komolyzenei darabjaimat, amiket a mai napig szívesen hallgatok, főként akkor, ha olvasok, vagy amikor pár nyugodt percre vágyom két tanulás közt. Akad köztük ismertebb, és kevésbé híres mű is - mikor melyik alkotásba szerettem bele, csak úgy...

Látjátok, mikre képes, ha az ember lánya a háta mögött tud 7 évnyi szolfézst, 8,5 évnyi gitározással és 1,5 évnyi zeneirodalommal együtt…? :D
Ne teketóriázzunk, vágjunk is bele, kíváncsian várom a véleményeteket! ;)
Az énektanárnőmmel mindig beszélgetek az órák után, ha tehetem, és olyan jó látni, amikor örül annak, hogy én szeretem, és nem mellesleg ismerem azokat a darabokat, amiket hallgatunk péntekenként. Az csak a ráadás, hogy még a szabadidőmben is szívesen szentelek a régi kedvenceimnek pár percet. A zeneirodalmi tudásom időközben elszublimált, de ez nem jelent akadályt, lelkes vagyok :'D
Valahol sajnálom, hogy ezeket a műveket felváltották a mai napok slágerei, és emiatt már néhányan azt sem tudják értékelni, hogy ezek a zeneszerzők elképesztő, maradandó dolgokat alkottak - legyen szó akár himnuszokról és indulókról, színházi darabokról vagy akár esküvők aláfestő zenéiről.
Ettől függetlenül én is rengeteg stílust kedvelek - nemsokára fény derül a többi titkomra is, de addig is, hallgassatok sok zenét; akár egy-két klasszikus darabot is. ;)
A többi résztvevő pedig:


#01
Virág
-
Never Let Me Go
#02
Annie
-
Lap lap után
#03
Réta
-
HaBár, a könyves kocsma
#04
Ashley Redwood
-
Fleur de Livre
#05
Neverhood
-
Neverhood's Diary
#06
K. A. Hikari
-
Írásaim Tárháza
#07
Dorka
-
Anya olvas
#08
Wandamaci
-
Wandamaci (könyv)birodalma
#09
Gothic
-
Goodbye Agony
#10
Sára
-
Metaforaszennyezés
#11
Csokitorta
-
Varázstinta
#12
Barby Malik
-
Kitablar
#13
Molly
-
Coffee and Manga
#14
Perpetua feat. Indie
-
Könyvjelző
#15
Kovkira
-
Miss Library
#16
Sol
-
Könyvvadászok


~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés