VASÁRNAP VERSBEN MONDOM EL

Sziasztok molyok! :)

Elérkezett a Bree-vel közös rovatunk második bejegyzésének ideje, ezúttal a szabadságot választottuk témának - lássuk is, hogy ezúttal milyen verssel készültem nektek:

Aranyosi Ervin: A belső szabadság dala
Magamba nézve ott a szabadság,
ott a szelídség és ott van a vadság.
Ott van az élet és ott van az álom,
s olykor önmagam is megtalálom.
Ott van a lélek és ott van a szellem,
ott az esendő, s a büszke jellem,
beszív az életem, s ott van halálom,
amikor önmagam mégsem találom.
Refrén:
A forrásomba visszaszállok,
önmagamba visszatalálok,
meglelem utam s indulok végre,
szabad madárként szállok az égre.
Sodor a sodrás, lehúz az örvény,
kezemen béklyó az emberi törvény,
érdeket szolgál, de kié az érdek,
akik szerint én semmit sem érek.
Magamba nézve ott van a lélek,
s amíg ő ott van, én nem is félek,
de magamból néha kikelek én is,
védtelen leszek, így élek mégis.
Magamba nézve ott a szabadság,
ott a szelídség és ott van a vadság.
Ott van az élet és ott van az álom,
s olykor önmagam is megtalálom.
Refrén:
A forrásomba visszaszállok,
önmagamba visszatalálok,
meglelem utam s indulok végre,
szabad madárként szállok az égre.
Sodor a sodrás, lehúz az örvény,
kezemen béklyó az emberi törvény,
érdeket szolgál, de kié az érdek
akik szerint én semmit sem érek.
Azért választottuk ezt a témát, mert végre itt van már a nyári szünet, s mindketten szabadnak érezzük magunkat, ezért gondoltuk ezt most tökéletesen meg tudjuk mutatni nektek 1-1 vers formájában. Én személy szerint mindig is szerettem Aranyosi Ervin költeményeit, mindegyik egytől-egyig gyönyörű. Ez a verse tökéletesen kifejezi, hogy milyen érzések kavarognak bennem a hirtelen jött tehermentességnek köszönhetően.
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés