Kit válasszak? BookTag

Sziasztok molyok! :)

Hikaritól, az Írásaim Tárháza bloggerinájától újból kaptam egy kihívást, méghozzá a Kit válasszak? booktagre. Kíváncsiak vagytok, mi sül ki ebből? :D Ne aggódjatok, én is az vagyok. :’D Hát akkor csapjunk a lovak közé, kezdődhet a móka! ;)


1 - Kivel kávéznál együtt reggel?
~ John Wayne Cleaver vs. Nina Karch
Ajjajj, ez egy fantasztikus kérdés. :D Imádom mindkét karaktert, de azt hiszem, Ninával elszáguldoznék a túlvilágban, és a benzinkutaknál tuti jókat beszélgetnénk egy kávé mellett.

Ti beülnétek egy ilyen helyre kávézni? :)

2 - Ki tudna rávenni, hogy együtt csináljatok csínyeket (pl. becsöngetni házakba)?
~ Boka János vs. Kale
Húha, igazság szerint ezt egyik srácról sem tudom elképzelni annyira, nem ilyennek ismertem meg a személyiségüket a könyvekben.
3 - Lecsuktak bankrablásért - ki lenne az ügyvéded?
~ Harriet Manners vs. Clayton Reed
Egyértelműen Harriet :D Imádom ezt geek csajszit, ő aztán úgy kihúzna a csávából, mint még soha senki :D


4 - A zenekarodba hiányzik egy basszusgitáros - kit választanál?
~ Kolvansimir herceg vs. Rafi
Aztamindenségitneki! - most nem azért, de mindkét fiút megnézném egy együttesben :D Kol sárkányalakban tüzet eregetne, miközben gitározik, Rafi pedig repülve nyúzná a húrokat a közönség felett - nekem mindkét opció tetszik, majd meglátjuk melyik tetszik jobban a közönségnek ;)
5 - Ki védene meg az iskolai bántalmazásoktól?
~ Bakos Virág vs. Miriam Black
Jáááj, ezen most nagyon nevetek, mert hirtelenjében elképzeltem mindkét lánnyal ezt a helyzetet és hát pöppet különbözne a hozzáállásuk a dologhoz… :D Le merem fogadni, hogy míg Virág kiállna mellettem, s észérvekkel vagy legalábbis normális hangnemben próbálna támogatni, addig Miriam fogná magát, karon ragadná őket, s közölné velük, hogy mikor és hogyan fognak meghalni… Mindezt az ő jó kis stílusában… Szóval szerintem mindkettő, a maga módján. :D
6 - Ki venne rá, hogy együtt bungee-jumpingoljatok?
~ Kétlövetű Tániel vs. Mark Watney
Akármennyire is imádom mindkét pasit, egyik se venne rá. :D Még egy méter magasban is félek, nemhogy leugorjak egy hídról vagy máshonnan egy kötéllel a lábam körül a végtelenbe… Nem, nem, ezt nem vállalom be, akkor sem, ha térden állva könyörögnének mindketten. :D

Na, ez az, amit Anna sosem csinálna :D

7 - Kitől kérnél korrepetálást a vizsgáidhoz?
~ Meggie Crobyn vs. Nemecsek Ernő
Jaaj, pont két olyan karakter, akik a végtelenségig aranyosak, sebezhetőek, de imádom mindkettőt. Azt hiszem, itt Ernő lenne a nyerő, hiába félénk, szegényt biztosan nem hagynám békén. :D Meggie inkább mesélni tudna az életéről, az meg hát, nem biztos, hogy kisegít egy vizsga előtt - pedig biztosan szívesebben hallgatnám őt, mint a tananyagot. :D
8 - Kivel írnál könyvet a delfinek kommunikációjáról?
~ Connor Lassiter vs. Jaron herceg
Na, én azt megnézném, hogy ez a két fiú tanulmányozza a delfinek beszédét. :D Habár, sose lehet tudni, lehet rá tudnám őket venni… :D
9 - Ha életre kelne az egyik kihúzott karakter, melyikük lenne az?
~ Tom Pastor vs. Verity Cadogan
Neeeeee, miért vagytok ennyire kegyetlenek velem, ó könyvmolyok istenségei?! Na jó, viccet félretéve, MINDKETTŐT AKAROM!!! Itt nincs más lehetőség. :D Tom és Verity is kell nekem :’D
10 - Ki tudná kérdezés nélkül is, hogy mit szeretnél?
~ Lorelai hercegnő vs. Ka-Poel
Hm, szerintem mindketten tudnák - van egy olyan érzésem, hogy ha összebarátkoznak valakivel, azzal elég szoros kapcsolatot alakítanak ki. Szóóóval…nem tudok választani :D
11 - Autóbalesetet szenvedtél, s kórházban kell maradnod több hónapig. Ki ápolna?
~ Nick Hidaka vs. Penryn
Hát, ez attól függ, hogy nővéri szeretetet igénylek, vagy pedig azt, hogy a párom legyen mellettem. Ez nagyon nehéz kérdés, és helyzetfüggő. Szenvedtem már balesetet elgázoltak, tudniillik, és akkor például egy gondoskodó nővér, mint Penryn nem jött volna rosszul.
12 - Elutazol egy hónapra Hawaii-ra. Kire bíznád a házat?
~ Wilbur vs. Travis Maddox
Öhm, Travist inkább magammal vinném, de hát ki nem? :D Erre csakis Wilbur lenne a tökéletes személy, olyan gyönyörűen átvariálná a házamat, hogy az nem igaz - de imádnám :D

A Haiku lépcsők Hawaii-on - Lépcsőház a Mennybe, ahogy még emlegetik :)

13 - Ki tanítana meg tangózni?
~ Kéer vs. Victor Faust
Ezzel csak egy gond van: már tudok tangózni :D Mindenesetre, talán inkább Victorral vállalnám be a dolgot, eljátszanám, hogy ááá neem, én nem is tudok táncolni, aztán hopszi, máris mi leszünk a táncparkett ördögei :D

A kihívást ezúton is köszönöm Hikarinak, nagyon jó időtöltés volt ez a booktag :D
Az én kiszemeltjeim pedig: Brees, a Bree Világa bloggerinája, Ella, a My Moonlight Library szerkesztője, John, a Hello John bloggere, Vikcs, a Könyvmánia bloggerinája, és Edmond, az Edmond Könyvkuckója bloggere. :)
Jó szórakozást nektek is a kitöltéshez! ;)
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés