ÉRTÉKELÉS - Sarah Andersen : Puha Boldog Puffancs

Sziasztok molyok! :)

A mai napon egy újabb vicces bejegyzéssel készültem nektek, mivel végre - valahára én is meghoztam az értékelésemet a Puha Boldog Puffancsról - kezeket fel, ki szereti Sarah munkáit? :D
Szerző: Sarah Andersen
Cím: Puha Boldog Puffancs
Kiadás éve: 2017
Kiadó: Fumax Kiadó
Oldalszám: 128 oldal
Műfaj: Képregény, humoros
Eredeti cím: Big Mushy Happy Lump
Ó, igen, Sarah visszatért! Hogy én mennyire vártam már erre… Végre megérkezett az újabb példány a Sarah’s Scribbles gyűjteménybe, úgyhogy számomra sem volt kétséges, hogy amint lehet, megszerzem magamnak a gyönyörűséges szivárványos polcomra. Jó tanács: csakis az fizessen be egy ilyenre, akinek eszméletlenül nagy türelme van egyrészt megcsinálni, másrészt karbantartani. Jó tanács vége. :D
Amúgy tudjátok, hogy ebben az egészben mi a legviccesebb? :D Mivel a Puffancs a Könyvfesztiválra jelent meg, én pedig éppen a Fumax Kiadónál dolgoztam, nemcsak én reklámoztam az érdeklődőknek, hanem még azokat a fantasztikus fotókat is én készítettem, amik a Doodle Time - Sarah’s Scribbles Magyarul Facebook oldalán találhatóak. Így visszagondolva tényleg olyan voltam, mint egy rossz paparazzi, de sebaj, megérte. :D

Jó, elsőre én is így néztem ki az ötlet hallatán, de aztán beadtam a derekam, és nem bántam meg :D

Na jó, komolyra fordítva a szót, amint újból belevetettem magam Sarah világába, belesüppedtem a babzsákfotelembe, s addig ki sem szálltam onnan, amíg be nem fejeztem a képregényt. Megint olyan képsorokat kaptam, amik azon kívül, hogy néha túlzottan is igazak voltak, olyannyira megnevettettek, hogy teljes mértékben vidám hangulatban telt az este és az olvasás is.


A sokak által szeretett gülüszemű lánykánk újra a mindennapi életből vett példákat tárt elénk a maga ironikus módján, amiket egyszerűen nem lehet nem imádni. Az pedig csak a ráadás, hogy mint a Felnőni Kiábrándítóban, itt is magunkra ismerünk nem egy szituációban. Juhuhú, leégni tudni kell :D

Lánytársaim, ki ismer magára? :'D

Igazság szerint csakis hálásak lehetünk Sarah-nak, hogy megalkotta ezt a cukiságot, aki minden egyes alkalommal megmosolyogtatja az olvasókat, és igazi élménnyé teszi az olvasást, akárhányszor csak a kezünkbe vesszük a Sarah’s Scribbles gyűjtemény valamelyik példányát. Szóval ha egy vidám kikapcsolódásra vágytok, akkor bátran ajánlom nektek a Puha Boldog Puffancsot, a Felnőni Kiábrándítóval együtt ;)
Csillagozás: 5 / 5
Ajánlom… mindenkinek. Kivétel nélkül. Sipirc Sarah Andersent olvasni.
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés