BOOKTAGEK - Könyves felmérés A-tól Z-ig tag

Sziasztok molyok! :)

Ma a Könyves felmérés A-tól Z-ig nevű booktaggel érkezem, amit köszönjetek Hikarinak, az Írások, irodalmi kincsek tárháza bloggerinájának, akitől megkaptam a felkérést a kitöltésre. Hikarinak ezúton is nagyon köszönöm a kihívást, csapjunk is bele a lecsóba! ;)


Author you’ve read the most books from - Író, akitől a legtöbbet olvastál:
Húha, attól függ, hogy nézzük. Ha egészen odáig visszamegyünk, amikor elkezdtem olvasni, akkor egyértelműen Thomas Brezina viszi a prímet, ugyanis imádtam a sorozatát 10 évesen. :D Ha viszont az elmúlt 1-2 évet nézzük, akkor J.L.Armentrout és Dan Wells vetekszik egymással. :)
Best sequel ever - Legjobb folytatás:
Mivel Chuck Wendig - Vészmadarak c. könyvének csak nemrég szereztem be a folytatását, A.M.Aranth - Oculus c. remekművének pedig még készül a második része, így egyértelműen Susan Ee - World After c. regénye érdemli ki ezt a címet.
Currently reading - Mit olvasol jelenleg?
Ha minden jól megy, C.J.Redwine - Az Árnyékkirálynő c. könyvébe fogok belekezdeni :)
Drink of choice while reading - Milyen italt választasz olvasáshoz?
Mivel még mindig hatalmas kávé és teaimádó hírében állok, mi más is lenne a válaszom, mint kávé vagy tea? :D Valamelyik a kettő közül, mikor melyikhez van éppen kedvem :) Na meg mikor mennyire vagyok álmos vagy fáradt olvasás közben, de ez már más tészta :D

Minden, amire szükséged van: könyvek és tea

E-reader or physical book? - E-könyv vagy papír alapú könyv?
Na ez tipikusan olyan téma, amiről órákig lehet beszélni és vitatkozni, mindkettőnek megvan a maga előnye, ezt be kell látni, de mivel elég rossz a szemem, és hamar rosszul leszek, ha túl sokáig intenzíven bámulom a telefon vagy a laptop képernyőjét, így a papír alapú könyvre szavaznék. :)

Vége van könyv! Egy gyengébb technológia vagy. A nagy, kopott formád irreleváns. Csak egy kicsit kaptál volna ebből a lángból, s örökre elmentél volna! *Kikapcs*

Fictional character you probably would have actually dated in high school - Egy karakter, akivel randiztál volna a középiskolában:
Kicsit se kegyetlen kérdés, á dehogy… :D Az Utánad a sötétbe Claytonjának biztosan nem mondtam volna nemet, ahogy az Unwind Connorjának sem. :D De ha lehet „extrémebb” karakter is, akkor Rafit kérem, de azonnal az Angelfall trilógiából, vagy John Wayne Cleavert, a Nem vagyok sorozatgyilkosból kit érdekel, hogy szociopata, nekem ő is kell :D
Glad you gave this book a chance - Egy könyv, aminek örülsz, hogy adtál egy esélyt:
Ez teljes mértékben Izolde Johannsen & Michael T. Marble - A birodalmi kalóz c. regénye, ami azóta is a kedvencem a történelmi könyvek közt; s nem mellesleg alig várom, hogy belekezdhessek a folytatásba. :)
Hidden gem book - Rejtett gyöngyszem:
Nem tudom, mennyien ismerik Alex Gutteridge - Angyali esély c. könyvét, de amióta tavaly elolvastam, azóta a szívem csücske ez a történet. Nem véletlenül.
Important moment in your reading life - Egy fontos pillanat a könyves életedben:
Akkor már a legfontosabbat írom: a tavalyi könyvhét, amikor megismertem Diát. Nem győzöm ismételni magam, de nélküle nem lennék ott, ahol, sem bloggerként, sem magánszemélyként. Nagyon - nagyon hálás vagyok azért, hogy itt van nekem.
Just finished - Most fejeztem be:
Haász János - Felnőtteknek nem c. verseskötetét olvastam el azt hiszem 35 perc alatt tegnap. Remélhetőleg holnap jön is róla az értékelés. :)


Kinds of books you won’t read - Könyvtípusok, amiket nem olvasol:
Igazság szerint én minden műfajban szeretek olvasni és ezt a szokásomat szeretném is megtartani. :)
Longest book you’ve read - A leghosszabb könyv, amit olvastál:
Húha, fogós kérdés. Ha jól emlékszem, Brian McClellan - Karmazsin Hadjárat c. könyve vezet eddig, a maga 600 oldalával. Azt hiszem idén Neal Stephenson Hét Évája be fogja előzni…
Major book hangover because of - Legnagyobb „másnaposságot” okozó könyv:
Ha az idei év eddigi felhozatalát nézzük, akkor egyértelműen Benyák Zoltán - A nagy illúzió c. könyve. Ha pedig 2016-ot vesszük alapul, akkor pedig mi más is lehetne, mint Chuck Wendig - Vészmadarak c. remekműve? ;)
Number of bookcases you own - A könyvespolcaid száma:
2 ami igazság szerint egy, mert egybe van építve a kettő. Az egyik az igazából egy áthidaló, aminek a tetején is van egy sor könyv, s ahhoz kapcsolódik egy sarokszekrény, aminek a felső 3 polcán még sorakoznak a gyűjteményem darabjai.
One book you have read multiple times - Egy könyv, amit többször is elolvastál:
Ezzel csak az a baj, hogy még sosem olvastam újra… Annyira zavar, hogy tudom mi fog történni… Na majd egyszer…
Preferred place to read - Kedvelt hely olvasáshoz:
A babzsákfotelem. Plusz az imádott olvasópárnám, mert az nem maradhat ki. Tökéletes párosítás. :D


Quote that inspires you/gives you all the feels from a book you’ve read - Idézet, ami inspirál/mindenféle érzéseket ad át neked egy könyvből, amit olvastál:
„Az élet olyan, mint a dobókocka, sosem tudatod, mikor dobsz hatost.” ~ Vészmadarak

„Nincs annyi bölcsesség a világon, ami visszatart egy embert attól, hogy megszerezze, amit akar.” ~ Kegyetlen szépség

„Gyerek voltam még, és nem gondoltam, hogy az emberek olykor azért halnak meg, hogy együtt legyenek azzal, akit szeretnek.” ~ A nagy illúzió

„Ha nem tudod megváltoztatni az életet, változtasd meg a halált!” ~ A nagy illúzió
Reading regret - Egy könyv, amit megbántál, hogy elolvastál:
Megint ismétlem magamat: Darren Shan - ZOM-B és S.K.Tremayne - Fagyos Ikrek. A mai napig ez a reakcióm, amint meghallom ezt a két könyvcímet: DE MIÉÉÉÉRT?! Esküszöm, rosszabb vagyok, mint Ábel…
Series you started and need to finish (all books are out in series) - Sorozatok, amiből minden rész megjelent, elkezdted és be kell fejezned:
Susan Ee Angelfall trilógiája és Brian McClellan Lőpormágus trilógiája… Igen, most már mindkettőt nagyon el kellene olvasni.
Three of your all-time favorite books - Három legnagyobb kedvenced:
Na ez aztán a vérbeli kegyetlen kérdés. Sorrendet nem állítok fel köztük, mert mind a három a 0.helyen vetekszik: Benyák Zoltán - A nagy illúzió, A.M.Aranth - Oculus és Chuck Wendig - Vészmadarak c. könyve.
Unapologetic fangirl for - Egy könyv, amiért menthetetlenül Fangirl módra rajongsz:
Jelenleg még mindig Benyák Zoltán - A nagy illúzió c. regényéért vagyok oda - meg vissza, de menthetetlenül.
Very excited for this release more than all the others - Új megjelenés, amit legjobban vársz:
Az én drága egyetlen A.M.Aranth íróm Oculus nevezetű alkotásának a második része. Akármennyire is készít ki vele, muszáj minél előbb megkaparintanom.
Worst bookish habit - Legrosszabb könyves szokásod:
Hát, ha ezt lehet annak nevezni, akkor: iszonyúan de tényleg nagyon durván allergiás vagyok arra, ha meg van törve a puhakötésű könyv gerince… Mindig nagyon ügyelek erre. Lehet, jobban is, mint kellene...?
X Marks The Spot: Start at the top left of your shelf and pick the 27th book - Az X jelöli a helyet: Keresd meg a polcodon a 27. könyvet baloldalról, felülről kezdve:
Hát, mivel 4 sorban vannak a könyveim összesen, és fektetve is vannak, plusz állítva is, így megpróbálom megcsinálni mindegyik sorral ezt a műveletet. :D
1.: Richard Hooker - M.A.S.H c. könyve

2.: Chuck Wendig - Vészmadarak

3.: J.L.Armentrout - Olbivion 1.

4.: Neal Stephenson - Hét Éva
Your latest book purchase - A legutolsó könyvvásárlásod:
Hú, de rég vettem könyvet…A legutóbbi talán Peter Clines - 14 c. regénye volt, amit ajándékba adtam a barátnőmnek. :)
Zzz snatcher book (last book that kept you up WAY late) - A legutóbbi könyv, amit késő estig olvastál:
Rosamund Hodge - Kegyetlen szépség c. könyve volt az a legutóbbiak közül, amit hajnalig olvastam, mert már nem bírtam magammal, annyira kíváncsi voltam.
Ez a borító...
És akkor jöjjön a kedvenc részem… lássuk, kiket hívok ki:
Az én egyetlen imádott Vikcsem és Barbim nem maradhat ki a mókából - imádlak titeket, lányok! Ezentúl kihívnám Zsebit, a Maybe I’m a bookworm bloggerináját, Johnt, a Hello John bloggerét, és Ellát, a My Moonlight Library bloggerináját. Várom a ti tageteket is ;)
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés