INTERJÚ - Julia Lewis Thomson írónővel

Sziasztok molyok! :)

Látjátok, milyen szerencsés vagyok? Julia Lewis Thomson volt olyan kedves, és válaszolt nekem pár kérdésre. Olvassátok a válaszait sok szeretettel, és ne hagyjátok, hogy mások mondják meg nektek, hogyan éljétek az életeteket.




1.  Mikor kezdtél írni? Kötődik ehhez valamilyen élményed, amikor eldöntötted, hogy ezt szeretnéd csinálni?
Felső tagozatosként eléggé visszahúzódó voltam, így főképp a naplómnak mondtam el mindazt, ami bántott. Emellett főként verseket írtam.
Az írás terápia volt, segített, hogy kiírhattam magamból a problémáimat.
2.   Miért éppen ezt a műfajt választottad?
Tulajdonképpen a Többek által esetében nem választottam műfajt. Csak el szerettem volna mesélni Anna történetét, és eljutatni azokhoz, akiknek hasonló gondokkal küzdenek. Remélem, hogy a szereplők hibáiból mások tanulnak.
3.   Kipróbálnád magad más műfajban/ témakörben, ha még nem tetted?
Nagyon szeretem a disztópiákat. Szeretnék egyszer egy disztópikus társadalomról írni.
4.   Ugyanezekben a műfajokban is olvasol, vagy tartozik más is a kedvenceid közé?
Igen, többnyire new adult, romantikus regényeket olvasok.
5.   El tudnád képzelni a Többek által c. könyvedet filmként vagy sorozatként? Ha igen, melyikben inkább, s miért?
Inkább filmként, mert így jobban megjeleníthető az, hogy a történet pillanatokból, mozaikokból áll.
6. Ha már ide eljutottunk, a szereplőválogatás sem maradhat ki - vannak konkrét elképzeléseid, hogy melyik színészek bőrében látnád szívesen a karaktereidet?
Ezen még nem gondolkoztam. De nagyon örülnék, ha egyszer eljutna a könyvem erre a pontra, és a film által még több emberhez jutna el a mondanivalója.
7. Ezek a színészek változnának, vagy maradnának ugyanazok, a filmben és a sorozatban is? Ha változnának, kit cserélnél ki kire, s milyen indokkal tennéd?
Főképp a forgatókönyv érdekelne, és az, hogy ez minél inkább hű maradjon a történethez.
8.   Ha belebújhatnál egy napra az egyik karaktered bőrébe, ki lenne az, s mit csinálnál?
Sohasem tagadtam, hogy Annával jobbára egyek vagyunk. Emiatt szeretnék a mostani élettapasztalatommal visszabújni a tinédzser Anna bőrébe, és mindent megtenni azért, hogy könnyebb élete legyen.
9.   Melyik szereplődet érzed a legközelebb magadhoz, s miért?
A legjobban Maximot szeretem. Lehet őt nem szeretni?
10.   Mit jelent számodra ez a történet? Mit éreztél az írása közben?
Írás közben ismét végig jártam a poklot, találkoztam a démonaimmal, és igyekeztem megadni az esélyt a szereplőinek arra, hogy kijavíthassák a hibás döntéseiket.
+1  Mit tanácsolnál azoknak, akik másoknak szeretnének elsősorban megfelelni és nem önmaguknak?
Az életünk során a legtöbb időt saját magunkkal töltjük, mindenki más pedig vendég, és átutazó benne. Épp ezért az a legfontosabb, hogy saját magunknak megfeleljünk.
~Anna & Julia Lewis Thomson

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés