BOOKTAGEK - Kávés Tag

Sziasztok molyok! :)

Mint látjátok, nem úszom meg, Zsebi, a Maybe I’m a bookworm bloggerinájától visszakapom a booktages kihívásokat :D Szerencsére most egy nagyon jó témával talált meg, ugyanis hatalmas kávéimádó hírében állok - következzen is a Kávés Booktag! ;)

1. Fekete - Mondj egy sorozatot, amiben mindenkinek nehéz elmerülni, kivéve a hardcore rajongóknak

Húha, eleve nem iszom feketekávét, csakis akkor, ha az apukám szüleinél vagyunk, de akkor is beleöntök vagy féldoboznyi tejet, a cukormennyiségről nem is beszélve…
Igazság szerint néha nekem már a Star Wars is hardcore tud lenni, mivel minél inkább mondják, hogy nézzem meg, vagy olvassam el, annál inkább nem nézem meg és nem olvasom el ez annyira jellemző rám…na mindegy, így elég nehezen tájékozódom, a neveket illetően pedig leragadtam Darth Wader-nél és R2D2-nál :D
De ha jobban belegondolok, akkor az igazi a Trónok Harca lenne, hiszen bármikor mesélnek róla nekem, már akkor bólogatok, mint egy jól nevelt bárány, amikor bele se mennek a történet mélységeibe… Sebaj, az egyik barátnőmnek megígértem, hogy maratont tartunk a nyáron, szóval nincs menekvés, Martin bácsi, jövök!
2. Borsmentás mocha - Mondj egy könyvet, ami télen vagy az év egyik ünnepi időszakában sokkal népszerűbb, mint máskor

Wow, tetszik ez a név, miért nem ittam én még ilyet?! Ezen sürgősen változtatni kell!
Ha most hirtelen valamit rá kell vágnom erre a kérdésre, akkor csakis Charles Dickens - Karácsonyi Ének c. könyvét tudnám mondani. Igaz, még csak filmben láttam többször is a történetet, de mindig megfogadom, hogy elolvasom, mert mindig annyira meghat… Na, megvan az egyik 2017-es életcélom…
3. Forró csokoládé - Melyik a kedvenc mesekönyved?

Óóó, ez nem fair! Úgy látszik, túl sok mesekönyvet olvastam kiskoromban is :D A Szépség & Szörnyetegért már akkor oda - meg vissza voltam, főleg miután láttam színházban is, és találkozhattam Belle-el a színfalak mögött… De ha egy „modernebb” példát szeretnék mondani, akkor Bartos Erika - Anna, Gergő és Peti könyveit nagyon szerettem a kisöcsémnek olvasni vajon miért, nem is tudom… :D
4. Dupla eszpresszó - Mondj egy könyvet, ami az elejétől a végéig lekötött és letehetetlen volt



Hujuj, Anna és a dupla eszpresszó nem jó párosítás… Háromszoros pörgés garantált több órán keresztül! Vigyázat, forgószél közeledik!
Ide most egy nagyon friss élményt mondanék, méghozzá Benyák Zoltán - A nagy illúzió c. könyvét. Ez a történet nálam most mindent vitt, de olyan szinten, hogy még mindig a hatása alatt vagyok, és egyszerűen nem tudom kiverni a fejemből!
Na jó, egy kisebb fangörcs helyett sunyiban ideteszem az értékelésem linkjét, akit érdekel, az meg tudja nézni, ha még nem látta volna. :)
5. Starbucks - Mondj egy könyvet, amibe úton - útfélen beleütközöl



Hmm, jártam én már Starbucks-ban, de a Frei Café elcsábított a megannyi isteni kávéjával… Mondjátok, hogy nem csak én szerettem meg ennyire azt a kávézót…
Ömm, az a baj, hogy nem csak egy van… Amivel a leggyakrabban összefutok az Rick Riordan sorozata és Sarah J. Maas könyvei - ne kövezzetek meg, amint időm engedi rohanok a legközelebbi boltba/ könyvtárba és olvasom is mindet ja, és persze egyszerre az összeset :D
6. Kis kávézó - Mondj egy magánkiadós könyvet, amit szívesen népszerűsítenél

Na erre mondjátok, hogy nem mini kávébár :D


Ööö…ez egy nagggyon jó kérdés; ha jól emlékszem, Susan Ee Angelfall trilógiája volt az olvasmányaim közül magánkiadás, és mivel disztópia, és imádtam: Olvassatok Angelfallt!! :D
7. Hoppá! Véletlenül koffeinmentest kaptam - Mondj egy könyvet, amitől többet vártál

Hm, még nem ittam koffeinmenteset…Ezt is pótolnom kell…
Ehm, ebből is akad egypár… a két legjobb példa Darren Shan - ZOM – B, és S.K.Tremayne - Fagyos Ikrek c. könyve, amiktől tényleg vártam valamit pláne Darrentől, ha már az ifjúsági horror nagyatyjaként emlegetik  és kaptam egy nagy semmit.
8. A tökéletes keverék. Mondj egy regényt vagy sorozatot, ami keserédes volt, de végül is elégedetten tetted le

Leah Scheier - Csak a te hangodat hallom c. könyve. Tudniillik a romantikus regényeknél szeretem a nem kifejezetten happy - end - es befejezést - na de itt viszont kivételesen könyörögtem, hogy legyen minden boldog és rózsaszín, de nem, Anna nem kaphatta meg amit akart… Nem tudom mennyien ismerik/olvasták, de számomra annyira megható és csodálatos volt, hogy a mai napig nem tudok róla írni, mert rendre elérzékenyülök, mondhatni elsírom magam, amikor visszagondolok April és Jonah történetére…
A kihívást köszönöm Zsebinek, s ezennel megjelölném az én drága Vikcsemet, Ellámat és persze a kimaradhatatlan Diámat. Hihi, szeretlek titeket csajszik :P
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés