KÖNYVBŐL FILM? - Nem vagyok sorozatgyilkos



Sziasztok könyvmolyok! :)

Tudtátok, hogy Dan Wells könyvéből nemrég filmet is készítettek?
Én már a bejelentést követően rettentően izgultam, vajon hogyan fogják John Wayne Cleaver történetét megvalósítani - na meg persze, hogy mégis kiket választanak az egyes szerepekre.
John szerepére Max Records-ot választották - ti mit gondoltok, el tudjátok így képzelni a főszereplőnket?


Na és Mr.Crowley-hoz mit szóltok? Christopher Lloyd jó választás volt az idős szomszéd bácsi szerepére?


Karl Geary játssza Dr.Neblint, John pszichológusát - nem tudom, ti mit gondoltok/fogtok gondolni a könyv alapján, én nem teljesen így képzeltem el az orvost :/

Ha minden igaz, íme Brooke Watson, azaz Lucy Lawton - bízok benne, hogy jó képet találtam meg, a színésznőnek elvileg ez az első vagy második szerepe-, nem tudom ti hogy vagytok vele; ő mint Brooke? Hát ez egy jó kérdés...


Sajnos nem minden szereplőt találtam meg, a film trailereiben sokkal több karakter könnyebben szemügyre vehető, mint ha pusztán megpróbálom őket megkeresni az interneten... Ez csak engem bosszant?
Éppen ezért megmutatom nektek a kedvenc előzeteseimet, érdemes belelesni, ha érdekel titeket a könyv ;) :)


Azonban több blogger ismerősömtől is hallottam, akik látták a filmet - már amennyit meg tudtak belőle nézni -, hogy enyhe kifejezéssel élve nem adja át igazán a regény eredeti, igazi hangulatát és stílusát. Mondanom se kell, mennyire elszontyolodtam - annyira de annyira bíztam abban, hogy nem fogják elszúrni -, úgyhogy elhatároztam, hogy amint tehetem, megnézem én is, és csakis azután fogok ítélkezni.
Mintegy végszóként, a két mozis plakáttal és pár jelenetfotóval a filmből zárnám ezt a bejegyzést - és hát meg kell jegyeznem, a második poszter az abszolút kedvenc, azt hiszem ez érthető :D :)








 ~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

2 megjegyzés

  1. Számomra úgy tűnik,mintha egy utolsó pillanatban összekapart stáb lenne. John szerepére bárkit el tudtam volna képzelni csak Max Records-ot nem... Nehéz lesz úgy nézni a filmet , hogy ne a nagy macska/manó/moncsicsi szerű lényt lássam megellette. Aztán ott van Christopher Lloyd. Pont ő ??? Pont azt az egy idősebb embert választották ki aki minden filmében a kedves de bolondos öreget játszotta ?? De a legnagyobb érvágást mégis Karl Geary okozta. Láttam tőle pár filmet, és amellett, hogy nem tartom a legjobb színésznek, főként dámákban játszik...
    Mindezek ellenére várom a filmet, remélem kihozzák a legjobbat belőle és nem lesz olyan rossz, mint amire számitok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén szólva, az első két színész még annyira nem is zavar, engem Neblin lepett meg... Valahogy nekem nem ilyen lenne a valóságban - Mondjuk tény, nem ismerem, de ahogy elnézem, mit írtál róla, lehet nem is akkora baj :D Legyen csak meglepetés :D :)
      ~Anna

      Törlés