RÖVIDZÁRLAT - Nagy Anikó Johanna: Egy szót se szólj!

Sziasztok molyok! :)


Jártatok már Diához hasonlóan úgy, amikor azt éreztétek, hogy egy szerintetek fontos témát feldolgozó könyv nem tud kellő mértékben figyelemfelhívóan viselkedni?

Szerző: Nagy Anikó Johanna
Cím: Egy szót se szólj!
Kiadás éve: 2016
Kiadó: Tilos az Á Könyvek
Oldalszám: 144 oldal
Műfaj: ifjúsági, magyar

Napok óta ülök a könyv fölött és még mindig nem igazán tudom, hogy mit is írhatnék róla. 
Összességében egy kellemes, egydélutános olvasmány volt, aminek volt egy erősebb figyelemfelhívó jellege. 
Szerettem volna, hogy jó legyen, gyorsan is olvastam, de ahogy próbálom feltornázni a karakterszámot, tényleg nem tudok túl sok véleménnyel szolgálni. Klisék tömkelegét vonultatta fel, ami nem is lett volna baj, de az egész kis történet egyhangú, beleolvad a környezetbe. Pedig egy ilyen témájú könyvnek pont hogy óriási piros felkiáltójelként kellene villognia. Hiányoltam egy erős nyelvi szintet. Hannával egész jól tudtam azonosulni, megszerettem a karakterét, de ez nem vitte el a hátán az egészet.
Jó érzés volt magyartól olvasni a depresszióról, a lehangoltságról, de ezen még csiszolni kell. :) Remélem, láthatunk majd egy szép fejlődést az írónőtől!

Csillagozás: 3 / 5
Ajánlom... azoknak, akik hozzám hasonlóan egy könnyen fogyasztható, mégis laktató délutáni nasit keresnek.
~Dia

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés