RÖVIDZÁRLAT - Vivien Holloway: Vérvörös horizont

Sziasztok molyok! :)


Most megtudhatjátok, milyen érzés Dia számára, amikor besétál a könyvesboltba, és egy adott könyv egyből magával ragadja - olyannyira, hogy egyből hazavándorol vele új szerzeményként. :)

Szerző: Vivien Holloway
Cím: Vérvörös horizont
Kiadás éve: 2016
Kiadó: Főnix Könyvműhely
Oldalszám: 96 oldal
Műfaj: steampunk, magyar

Másnap, miután befejeztem a Végtelen horizontot, összefutottunk Annával és a könyvtár után az utunk a Pólus Centerbe vitt. Nem terveztem megvenni a Vérvörös horizontot, de amikor a Könyvmolyképző boltjában megláttam a vékony kis füzetkét a világ megállt, csak ő volt meg én. És már nyílt is a tárcám és nem bántam meg.

Táguló horizont:
Szerintem sokunk fantáziáját izgatta, hogy mi is történt azon az ominózus kártyapartin, úgyhogy nem kevés elégedettséggel töltött el az olvasása. Becky nagyot nőtt a szememben azzal, hogy vállalta a felelősséget a hibái után, Nick személyisége pedig tovább árnyalódott.

Vérvörös horizont:
Jun. Egy összetett karakter, akit a hibái ellenére képtelen voltam utálni. Az, hogy mindig megtalálta a kiutat, tudta mi legyen a következő lépése, hogy nőként bármelyik férfit megfélemlítette; tiszteletre méltó. Az elveit lehetne vitatni, de ha valaki a túlélésre játszik, néha nem lehet becsületes.

Képtalálat

"A hősiesség és a hülyeség semmiben sem különbözik egymástól, ezt jobb, ha az eszedbe vésed. A hősök ugyanúgy meghalnak, mint hülyék, csak általában sokkal hamarabb."

Külön köszönöm Wee-nek, hogy a Végtelen horizont végén felmerülő kérdéseimből, jó néhányt megválaszolt. Most már fogok tudni aludni! :)

Csillagozás: 5 / 5
Ajánlom... azoknak, akik már olvasták a Végtelen horizontot és szeretnének választ kapni a kérdéseikre.

~ Dia

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés