MIÉRT?! - S. K. Tremayne : Fagyos Ikrek

Sziasztok molyok! :)


Egy olyan könyvről hoztam most Nektek egy MIÉRT?!-es bejegyzést, amivel szemben elég nagy elvárásokat támasztottam a fülszöveg alapján, azonban elég szépen pofára estem olvasás közben... Miután pedig befejeztem, csak ültem, és néztem, hogy ez meg mi volt...?


Szerző: S. K. Tremayne 
Cím: Fagyos Ikrek
Kiadás éve: 2015
Kiadó: Gabo Kiadó
Oldalszám: 354 oldal
Műfaj: Lélektani, pszicho - thriller
Eredeti cím: The Ice Twins

Szóval adott egy tragikus végkimenetelű baleset, egy romokban heverő házasság és a teljesen összezavarodott, életben maradt testvér. Ez a szituáció már alapjában véve felkeltette az érdeklődésemet, hiszen ki lenne kíváncsi arra, hogy most akkor tévedtek – e a szülők, vagy nem? Ki is volt a hibás? Sarah végül rájön, hogy mi történt azon a bizonyos estén?
Viszonylag nagy reményekkel kezdtem neki az olvasásnak, de nem éreztem úgy, hogy a történet teljes mértékben lekötötte volna a figyelmemet, és izgalomban tartott volna.
A fejezetek végénél mindig felötlött bennem egy újabb kérdés, egy újabb válaszlehetőség, ami lógva is maradt a levegőben jó sokáig – sikerült az írónak kétségek közt tartania, egészen a végkimenetelig, ez igaz. Az egész könyvet átjárta valamilyen hátborzongató, már-már ijesztő légkör, ami tetszett is.
Azonban – lehet, csak számomra – túlzottan hosszúra nyújtottnak tűnt ez az egész.
A szereplők közül senkit sem tudtam igazán megkedvelni lehet, nem ez a lényeg, de szeretem, ha legalább egyvalakivel tudok egy picit azonosulni/együtt érezni  egyedül szegény Kirstie-t sajnáltam, ez a személyiségzavar ha lehet annak mondani elég félelmetes hatást nyújtott; na akkor átélni milyen lehetett..?! Bele se merek gondolni…
A befejezés érte el nálam azt, hogy elgondolkodjak, milyen is lehet mindezt átvészelni.
Kicsit nyitva hagyták, pont annyira, hogy még piszkálja az olvasó fantáziáját, hogy vajon mi történhetett még a Moorcroft családdal?

Csillagozás: 3 / 5
Ajánlom... csakis azoknak, akik kíváncsiságból képesek elolvasni egy nagyon jó alaptémájú, de valamiért nagyon hiányérzetet keltő regényt.
~ Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés