RÖVIDZÁRLAT - Janne Teller : Semmi

Sziasztok molyok! :)


Életem legmeghatározóbb könyve. Lélekig hatoló. Maradandó. Örök.

Szerző: Janne Teller
Cím: Semmi
Kiadás éve: 2015
Kiadó: Scolar Kiadó
Oldalszám: 182 oldal
Műfaj: Kortárs ifjúsági, filozofikus
Eredeti cím: Intet

Csak olvastam, olvastam és olvastam.
Közben izgultam, még jobban izgultam, míg végül már nem bírtam magammal.
Vége lett. Ennyi volt?
Elolvastam még egyszer az utolsó fejezetet.
Semmi.
Sem. Mi. Se. Maradt a fejemben.
Ültem és agyaltam azon, mi is az élet értelme. Az én életem értelme. Vívódtam magamban, hogy kinek adjak igazat. Vagy inkább melyik álláspont mellett tegyem le a voksomat.
Azt hiszem, ez nem is olyan egyszerű, mint hittem.
Elgondolkodtat. Megbotránkoztat.
Ha nem riadsz vissza semmitől sem – olvasd el.

Csillagozás: 5 / 5
Ajánlom... azoknak, akik szeretik a megbotránkoztató, nem hétköznapi témákat.
~ Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés