RÖVIDZÁRLAT - James Lecesne: Trevor

Sziasztok molyok! :)


Leltetek már olyan csodára a könyvtárban kutatva, ami először elkerülte a figyelmeteket, majd a megfelelő időpontban talált meg Titeket? Számomra ez a kis kötet pontosan ilyen volt - bármikor szívesen elolvasnám újra.

Szerző: James Lecesne
Cím: Trevor
Kiadás éve: 2014
Kiadó: Tilos az Á Könyvek (Pozsonyi Pagony Kft.)
Oldalszám: 96 oldal
Műfaj: Kortárs ifjúsági, LMBT
Eredeti cím: Trevor

Ez az aprócska könyv sokkal többet adott most nekem, mint azt vártam. 
Rég találkoztam ennyire szerethető főszereplővel, mint Trevor. Már az első mondattal megkedveltette magát velem – az imádnivaló naivitása ugyanúgy mosolyt csalt az arcomra, mint a törekvése a céljainak elérésére – , s onnantól kezdve csak úgy pörögtek az események - egy percre sem unatkoztam olvasás közben. 
Azonban lehet, hogy pont ez jelentett egy kis hátulütőt: olyan gyorsan véget ért, én pedig úgy olvastam volna még tovább… 
Ennek ellenére olyan mély nyomot hagyott bennem, amit nem kis időbe telt feldolgoznom. 
Elgondolkoztatott, megmosolyogtatott, s egyben megmutatta, hogy igenis érdemes a mának élni.

Csillagozás: 4 / 5
Ajánlom... azoknak, akik úgy gondolják, hogy van értelme napról napra élni.
~ Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés