RÖVIDZÁRLAT - Brynjulf Jung Tjønn : A világ legszebb mosolya

Sziasztok molyok! :)


Úgy érzem, a legnagyobb kincsekre most lelek a könyvtárunkban - ezúttal egy koreai író könyvére figyeltem fel egy halom könyv alatt. Találkoztatok már olyan kötettel, ami egyből belopta magát a szívetekbe?

Szerző: Brynjulf Jung Tjønn
Cím: A világ legszebb mosolya
Kiadás éve: 2015
Kiadó: Kolibri
Oldalszám: 136 oldal
Műfaj: Kortárs ifjúsági
Eredeti cím: Så vakker du er

Izgatottan csaptam le erre a picike könyvecskére a könyvtárban – hiszen eddig csak koreai együtteseket és énekeseket ismertem; aztán tessék, ráakadok Brynjulf Jung Tjonnra.
Nem kifejezés, mennyire kíváncsi voltam, hogy vajon mennyiben és miben különbözik az írásmódja az általam többet olvasott brit vagy amerikai írókétól.
Meg kell mondjam őszintén, nem egyszer hagytam abba az olvasást, vagy éppen rohantam el zsepiért, mert olyannyira szívszorító volt a történet, és olyan fájdalmasan igaz dolgokat tárt fel előttem, hogy egyszerűen már nem bírtam tovább abban a pillanatban.
Egyszerre kaptam ízelítőt az elmúlásból és egy élet kibontakozásából.
Henrik, Simon – most már én is tudom, hogy számomra kié a világ legszebb mosolya.

Csillagozás: 4 / 5
Ajánlom... azoknak, akik szeretnék felfedezni, hogyan lehet új életet kezdeni.
~ Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés