MIÉRT?! - Darren Shan: Zom-B

Sziasztok molyok! :)


Az első MIÉRT?! bejegyzésben életem legelső és szerintem egyben legnagyobb MI A ...?! élményéről fogok Nektek mesélni, ugyanis erősen kétlem, hogy ezt valaha is felül fogja múlni bárki és bármi is a könyves világban. Készen álltok az első könyves kiakadásra? :D

Szerző: Darren Shan
Cím: Zom-B
Kiadás éve: 2015
Kiadó: Móra Könyvkiadó
Oldalszám: 216 oldal
Műfaj: Ifjúsági horror
Eredeti cím: Zom-B

Hát nem is tudom mit mondjak…Nem erre számítottam az biztos.
Először is, nekem ez az egész nagyon lassan indult be. Lehet velem van a baj, de csak akkor kezdett számomra igazán izgalmassá válni a történet, amikor a szereplők elkezdtek menekülni a zombik elől.
Volt néhány helyesírási/nyelvtani hiba, amikre eleve érzékeny vagyok, nem szeretem, ha nem értem meg elsőre, hogy mit is akar az író.
A karakterek… A legnagyobb sokkhatást a főszereplő okozta, azaz B – hogy a fenébe lehetett lány?! Erre nem tudok rájönni A jelleme, a viselkedése egy elképesztően nagy kérdőjel számomra, habár a legeslegvégén a könyvnek egy elég határozott változáson megy át, méghozzá nagyon hirtelen. Ennek ellenére ebben az tetszik, hogy végre ki tudott állni magáért.
Az édesapja pedig…Nem is tudom érdemes-e bármit is írni, hiszen alapjáraton nem értem a hozzá hasonló embereket.
A többi szereplő meg olyan kis semmilyen volt, alig tudtunk meg róluk valamit, maximum azt, hogy fehér bőrű-e vagy sem. 
Ami viszont tetszett: a zombitámadások – jó volt az ábrázolás, és lehetett izgulni, hogy mi is lesz ebből. 
A befejezés pedig… EZ MEG MI?
Van egy olyan érzésem, hogy csak a kíváncsiságom miatt fogom elolvasni a többi részt…

Csillagozás: 2,5 / 5
Ajánlom... azoknak, akik... Na jó, igazából senkinek se, csakis akkor, ha imádod a zombikat és nem bírod ki, hogy ne olvasd el. De ha jót akarsz magadnak, illetve az agyadnak távol maradsz ettől a sorozattól.
~ Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés