ÉRTÉKELÉS - Sarah Andersen : Macskapásztor

Sziasztok molyok! :)

Ezúttal egy Sarah Andersen képregénnyel tértem vissza, és esküszöm nektek, öröm volt az a másfél óra, amíg olvastam és nevetgéltem egy sort a mi drága gülüszemű barátnőnkön, így az érettségik közepette. Na, ennyi pihenőt igazán megérdemeltem. :D Lessetek csak bele Ti is ebbe a vigyor-bomba-csomagba, mert nagyon megéri! ;)
Szerző: Sarah Andersen
Cím: Macskapásztor
Kiadás éve: 2018
Kiadó: Fumax Kiadó
Oldalszám: 112oldal
Műfaj: Képregény, humoros
Eredeti cím: Herding Cats
Kezdésnek vegyük is a címet: Macskapásztor. Na, most ebből kiindulva azt hiszi az ember, hogy ez a kötet tele van cicákkal, macskákkal, titákkal, ciculikkal, ciculi-miculikkal, és mindennel, ami cicás, vagy köze van a cicákhoz - sajnálom, hogy ki kell ábrándítanom a macska fanokat, de a harmadik kötetünk nem csak e cukimuki lények köré épül. Szokás szerint más fantasztikus életbölcsességekkel is találkozhatunk, a háziállatainkhoz kapcsolódó képek mellett. Amik néha túlzottan is igazak, de kit érdekel, ha meglátok egy kutyát, vagy egy macskát, továbbra is rosszabb vagyok, mint egy óvodás gyerek.
A kép forrása a Doodle Time Magyarul hivatalos Facebook oldala

Az angol érettségim és a matektanárnőnk szerenádja előtt úgy gondoltam szükségem van egy kis lélektréningre, méghozzá Sarah Andersen-módon, Macskapásztor kúrával, úgyhogy fogtam magam, s leültem, hogy engem most senki sem fog zavarni, átadom magam az olvasásnak. :D
A kép forrása a Doodle Time Magyarul hivatalos Facebook oldala

Ahogyan arra számítottam, a mi cuki gülüszemű barátnőnk ezúttal sem okozott csalódást, a szokásához híven egyből óriási vigyort varázsolt az arcomra, és csak úgy elrepült az idő, miközben haladtam a képek, cicák, kutyák, és egyéb jópofa dolgok közt, amik helyet kaptak a Macskapásztorban.
A kép forrása a Doodle Time Magyarul hivatalos Facebook oldala

És ha már felemlegettem az egyéb jópofa dolgokat, akkor engedjetek meg pár szót erről a részről is: újabban egyre hosszabb írásokat is tartalmaznak a kötetek, amiket én csak egyre nagyobb örömmel veszek tudomásul! Sarah ugyanis leginkább az internetes tapasztalatait írta most le nekünk, azt, hogy Ő hogyan lett művész, s miért ábrándult ki az eleinte csodásnak hitt netes chatfórumokból.
„Az emberek gyakran ragaszkodnak olyan tévhitekhez, amelyek egyszerűen hamisak. A kreativitás természete például kapásból megfoghatatlan.”
Emellett bátorítja a leendő művészeket, és teljesen egyetértek vele abban, hogy meg kell mutatniuk magukat, hogy tudjanak érvényesülni. Komolyan szívmelengető volt erről olvasni, pláne a tőle megszokott stílusban - természetesen ezeket a részeket is rajzokkal tűzdelve. ;)
„Szerintem a művészek sosem érik el a „csúcspontjukat”: az alkotásaik folyton-folyvást változnak. Nem hiszek abban, hogy egy művész elkészíti a remekművét, és onnantól már csak rosszabbat alkot. Az emberek nem egyslágeres csodák. A kreativitásod a lényed esszenciája, és hiába haladsz előre, sosem fog eltűnni.”
Úgy érzem, hogy Sarah fokozatosan még közelebb kezd kerülni ezzel az olvasókhoz, ami azért is jó érzés számunkra, legalábbis az én véleményem szerint, mert a saját példájával mutatja meg, milyen önerőből valóra váltani az álmodat. Húha, ez aztán életbölcsesség volt a javából :’D.
Na de viccet félretéve, újfent csak ajánlani tudom nektek Sarah-t és a Macskapásztort, mivel nemcsak önmagatokra találtok a megannyi rajz között, hanem fontos, és hasznos tanácsokat is kaphattok tőle, ha ti is szerettek az internet bugyraiban szörfözni.
„Fenn tudod és talán fenn is kell tartanod legalább a látszat illúzióját online környezetben, de hagyd magad embernek lenni! Ha valami fáj, engedd, hogy fájjon! Hagyj időt arra, hogy feldolgozd és felépülj. Aztán légy megint hidegvérű szuperhős!”
És akkor, mintegy végszóként: könyvmolyok, legyetek Ti is Macskapásztorok, hódoljunk be együtt a cicák hatalmának!
Csillagozás: 5 / 5
Ajánlom… mindenkinek! Kivétel nincs, sipirc cicákat pásztorkodni és Sarah Andersen-t olvasni. :D
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

1 megjegyzés