ÉRTÉKELÉS - A.M.Aranth : Acorenu - Kiválasztava (Holdárnyék 2.)



Szerző: A.M.Aranth
Cím: Acorenu - Kiválasztva
Kiadás éve: 2015
Kiadó: Főnix Könyvműhely
Oldalszám: 442 oldal
Műfaj: Ifjúsági, fantasy, misztikus, rock

A Könyvhetes akciónak köszönhetően beszélőviszonyban maradtam az íróval, s egy rendezvényen rendszeresen találkoztam vele – még mindig alig hiszem el, de A.M.Aranth emlékezett arra, hogy novemberben van a születésnapom, és meglepett a sorozatának második kötetével. Természetesen kaptam bele egy fantasztikus szülinapi köszöntőt a már megszokott firkálmányai, azaz aláírása mellé.
Alig vártam, hogy újból a jó öreg Moonshadowban találjam magam. Mondhatni felemésztett a várakozás, hogy mégis milyen lények a Soleil ikrek, miért kellett a nővérüknek meghalnia, miért kellett a titkolózás a szüleik részéről, és mégis mi ez az egész Modeus Carva dolog.
Itt most jóval több volt a fantasy elem, ami nagyon is tetszett, de persze nem maradhattak el a YA jellegzetességek sem:
Amy a szerelmi ügyeivel néha kicsit túlzásokba esett, ami az én véleményemet illeti – nem hiszem, hogy Carloval kellett volna elfelejtenie a történteket, de legalább okult belőle.
Már a legelső jóslatok megfejtése után tudtam, hogy ki lesz a kiválasztott - vagy ez csak nekem volt ennyire egyértelmű?
Ami a többieket illeti, Leát és Kimet csak még jobban megkedveltem - habár az meglepett, hogy Lea a beszólásaival a vonzalmát akarta leplezni Gary iránt, s mennyit emlegette, hogy utálja őt, amiért erre nem jön rá; kicsit nyafogósnak látszott ettől, ez pedig nem vallott rá, nem ilyennek ismerhettük meg az előző részben.
Kimberlyt eleve szimpatikusnak találtam; a pengetáncos énje magával ragadó, csodálatos és ámulatba ejtő, amiket művel táncolás közben.
Winston Burke alapjában véve az egyik kedvencem, hatalmas figura ez a pasi – most is mindig megmosolyogtatott.
Cecily karaktere nagyon érdekes, amiket mesélt az életéről egyenesen elképesztő volt, örülök, hogy végre többet is megtudhattunk Jégkirálylányról - imádom a becenevét - nagyon kedveltem őt is.
Ha már itt tartunk, az új, mézes-mázos osztályfőnök volt az, aki elég sok meglepetést tartogatott számunkra, amire egészen biztosan nem számítottam volna.
Arnold Iras sikeresen hozta a megszokott formáját, de szerencsére láthattuk, hogy a szigorú külseje mögött igenis rejtőzik egy védelmező, szerető énje is.
Na de persze remélem tudja a kedves író, hogy azért mérhetetlenül haragszom rá, amiért pont Annának hívják Lea „kissé” gonosz nővérét… Ezzel még mindig nem tudtam megbékélni. :/ :D
Mivel az előző résznél elfelejtettem megemlíteni, most muszáj leírnom, hogy egyszerűen oda - meg vissza vagyok a trackes fejezetmegoldásért, és a banda dalait imádtam egytől - egyig.
Nem akarjuk őket megzenésíteni? A gitárt vállalom! Valaki?
Azonban mit ne mondjak, megint egy nagyon jó, félbehagyott jelenettel zártuk ezt a kötetet is, úgyhogy minél előbb követelem a folytatást, ugyanis újból furdal a kíváncsiság, hogy most min kell majd keresztülmennie a Holdárnyék tagjainak.

Csillagozás: 4,5 / 5
Ajánlom... azoknak, akik szeretik a pörgős, izgalommal teli történeteket, ahol rock bandában játszanak a szereplők, senki sem riad vissza semmitől sem, s az igaz barátok mindig kitartanak egymás mellett.
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés