BOOK TAG - Hogyan olvasom? tag


Sziasztok könyvmolyok! :)
Nemrég Zsebi, a Maybe I'm a bookworm bloggere kihívott erre a booktagre - amit még nagyon megkeserül - úgyhogy lássuk, én hogyan is olvasok! Kérdésekre fel! :D

Hogyan találsz rá új olvasnivalóra?
Hmm, ez mindig változó. Sok bloggert és vloggert - magyart és külföldieket egyaránt - követek, nekik köszönhetően mindig találok valamit, ami felkelti az érdeklődésemet. Emellett rengeteg kiadót figyelek, facebookon és molyon is, a közelgő megjelenések mindig tartogatnak valami újat. És persze nem utolsó sorban a molyos figyeltjeimnél is szokott akadni akár egy értékelés, akár egy olvasás, aminek utánanézek puszta kíváncsiságból.

Hogyan szeretted meg az olvasást?
Őszintén szólva fogalmam sincs, csak arra emlékszem, hogy már ötödikes koromban Thomas Brezina Fiúk Kizárva! c. sorozatát bújtam, ezt követték a Harry Potter könyvek, s onnantól már nem volt megállás...

Hogyan változott meg az ízlésed a könyvek iránt, ahogy egyre idősebb lettél?
Nem hiszem, hogy olyan drasztikusan változott volna, inkább azt mondanám, hogy nyitottabb lettem a többi stílusra, műfajra is - de persze mindig akadnak kivételek, jó és rossz értelemben egyaránt. Például idén jöttem rá arra, hogy imádom a horrort, a krimit és a sci-fit - habár az elsőt csakis olvasni szeretem, filmben nem vállalnám be - de ugyanúgy imádom a disztópiákat és a fantasykat, mint eddig. :)

Milyen gyakran vásárolsz könyveket?
Ajjajj kényes téma... Amilyen gyakran csak lehet - ha a zsebpénzem nem engedi, akkor az ünnepekre szokásom könyvet kérni, amikor már besokallok az idióta, ötlettelen, vagy éppen haszontalan ajándékokból. De tipikusan érvényes rám is a „Csak egyet vegyél!!” mondat :D

Hogyan lettél Bookblogger?
Elég sok nyaggatás és biztatás kellett ahhoz, hogy végre legyen bátorságom megosztani másokkal is a véleményemet az általam olvasott könyvekről. Szerettem volna régebben is belekezdeni, de valamiért sosem tudtam rávenni magam arra, hogy ennyire nyilvánossá tegyem a kritikáimat, vagy a dühöngéseimet, ha arról van szó. A molyos profil nagyon jó kezdés volt ahhoz, hogy elszánjam magam. Az kész csoda, hogy rátaláltam Diára, nélküle nem jött volna létre a Lap lap után könyves blog. :)

Hogyan reagálsz, ha nem tetszett egy regény befejezése?
Általában kidühöngöm magam valakinek, puffogok egy sort, majd meggyőzöm magam, hogy mennyire megszenvedtem ennek a könyvnek az elolvasásával, ezek után nehogy olyan könnyen megváljak tőle... 

Milyen gyakran leszel annyira kíváncsi, hogy előrelapozol a könyvekben, hogy megtudd, mi fog történni?
Soha. Úgy nem tudok elolvasni egy könyvet, hogy előre tudom mi fog történni, mi lesz a váratlan fordulat, a nagy csavar a végén.

Kit szeretnél megjelölni?
Ha már ennyire bátor vagyok, merészelem megjelölni az egyik figyelt vloggeremet, azaz Botond thebookastic-ot, Cettit - már olyan rég hallottam rólad barátném :D ;) , és Nadine-t - remélem nem fogod megbánni, hogy figyeljük egymást molyon :)

Köszönöm még egyszer Zsebinek, és kíváncsian várom az általam kihívottak book tagjét. :)
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

3 megjegyzés

  1. Hogyan találsz rá új olvasnivalóra?
    Általában felnézek a Könyvmolyképző oldalára, és ott nézek, vagy itt a Miskolci plázában megyek a Libribe. De van, amikor mások által ajánlottat olvasok.
    Hogyan szeretted meg az olvasást? Bátyám egy évvel fiatalabb nálam, és magától tanult 4 évesen olvasni. Persze én egyből anyukámat kezdtem nyaggatni, hogy tanítson meg. Egyszerű dolga volt, magyar tanár lévén, és így szerettem meg.

    Hogyan változott meg az ízlésed a könyvek iránt, ahogy egyre idősebb lettél? Kicsiként mindig meséskönyveket olvastam, de ahogy nőttem, és elértem a harmadik polcot, úgy kezdtem el olvasni a Harry Potter-t. Így már nem volt megállás, és ha tehetem, fantasy-t olvasok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy reagáltál a bejegyzésre! :) Nekem is pedagógus az anyukám, úgyhogy engem is tanítgatott kiskoromban :))
      Milyen fantasykat szoktál olvasni? :)
      ~Anna

      Törlés