NYEREMÉNYJÁTÉK - Ne zavarj! A könyves álompasimmal vagyok!

Sziasztok könyvmolyok! :)
Mivel a mai kilincsakasztó szövege emlegeti a könyves álompasikat, így hát összeszedtem nektek az én Top 10 kedvenc karakteremet és az általam elképzelt verziójukat az eddigi olvasmányaimból.
Lássuk hát! :)

1. Clayton Reed, az Utánad a sötétbe c. könyv főszereplője
Vito Basso
 2. Connor Lassiter, Neal Shusterman - Unwind disztópiájából
Connor Jessup
3. Rafi, az Angelfall bukott angyala csak éppen szárnyak nélkül
Maxence Danet - Fauvel
4. Daemon Black, a Luxen sorozatból ehm ő tényleg kihagyhatatlan
Pepe Toth
5. Jaron herceg, a Hatalom trilógából
Emil Andersson
6. A Denazen sorozat Kale-je
És nem, nem vagyok bosszús, hogy nem találtam meg a modell nevét
7. Trent Emerson, a 10 Apró Lélegzet sármos férfi főszereplője
Justin Clynes
8. Daniel Grigori, a Fallen sorozatból akárki akármit mond, nagyon szeretem ezt a sorozatot
Daesung
 9. Dean Holder, az általam is nagyon szeretett Colleen Hoover könyvből és igen, tényleg ő van a borítón is
Griffin Peterson
10. Genius Calderon, On Sai könyvéből
Devran Taskesen

Na és nektek hogy néz ki a Top 10-es Könyves Álompasi listátok? :)
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés