NYEREMÉNYJÁTÉK - Csak akkor gyere be, ha te is olvasni jössz!

Az utolsó kilincsakasztónk szerint csak akkor lehet a könyvmolyhoz belépni a szobába, ha a másik illető is olvasni jön - ti mit gondoltok erről?
Nektek is volt már hasonló érzésetek, amikor valaki be akart jönni hozzátok, s éppen egy fantasztikus könyv közepén jártatok? :D
Összegyűjtöttük nektek a kedvenc képeinket és gifeinket, amik hasonló helyzetben nagyon jól tükrözik az érzéseinket. :D

Lássuk csak, hogyan is szoktunk kinézni! :D



1. Ez egyértelmű ;)

2. Nem, nem tudjuk abbahagyni, és ha megzavarsz, akkor nagy eséllyel fogod ezt látni:

3. Mintha csak magunkat látnánk...

4. Régen sem szerették már ezt ez emberek :D


5. Ki érezte már ezt? :D Mi igen!

6. Mi már megcsináltuk khm párszor... Ki még? :D

7. Félek, mi lesz, ha egyszer gyerekeim lesznek...


8. "Nyugodj le, ez csak egy könyv!" 
     "Nem, ez nem!!!"

9. Ez az, ahogy érzek...amikor megzavarod az olvasásomat.

10. Meg ez is...

11. "Nem tudod elolvasni ezt az egész könyvet egy nap alatt."
    "Ne higgy nekem, csak figyelj!'

12. KÉSŐ ÉJSZAKAI OLVASÁS
    Én: Elég késő van, el kellene mennem aludni.
    Könyv: De csak egy kicsit több, mint 100 oldal van hátra.
    Én: Ezzel nem lehet vitatkozni, csináljuk meg!

13. Nem mindig olvasok könyveket, de amikor... Várj... De igen.

14. Ezt az állapotot azt hiszem minden könyvmoly ismeri

15. A reakcióm szomorú befejezésekre a könyvekben
      Ez nem az, amit akartam. Ez nem az, amit elterveztem. 
      És csak azt akarom mondani... Hogy nem értem.

16. Deszy ebbe nagyon beletrafált... :D

17. Amikor egy hajszál választ el attól, hogy valaki elmondja a könyv csavarját

18. Ti is ezt szoktátok csinálni? :D
 
19. Istenem, Istenem, Istenem ez a könyv tönkreteszi az életemet...

20. Kezeket fel, ki csinálja még ezt! :D

21. A hajának barnának kéne lennie!!

22. Jogos! :D

És ha valaki mégis megzavarna, akkor emlékezz mindig erre:

~ Anna & Dia


Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés