NYEREMÉNYJÁTÉK - Elit Team



Sziasztok molyok! :)
A mai kilincsakasztónk az Elit Team - et emlegeti, ami gondolom sokatok számára ismerős. Már nem egyszer rendeltem én is Elit Starttal könyveket, de bízom benne, hogy ezzel nem vagyok egyedül. :D Ti jobban szeretitek előrendelni a leendő kedvenceiteket/ azoknak folytatásait; vagy jobban szeretitek a könyvesboltban megvenni azokat? :)
Most összegyűjtöttem nektek, hogy én eddig melyik könyveket kaptam meg Elit Team-el, s megpróbálok visszaemlékezni, vajon miért szerettem volna ennyire gyorsan megszerezni őket. Készen álltok?

1.  Susan Ee - Worldafter /106.példány/
Emlékszem, az első rész olyan jól félbe volt hagyva, hogy legszívesebben a földhöz vágtam volna a könyvet - szerencsére ez nem történt meg, de kész csoda, hogy maradt hajam -, úgyhogy nagyon kellett az a folytatás :D


2. Jus Accardo - Untouched /57.példány/ és a Toxic /68.példány/
Ömm...na igen... Ez akkor volt, amikor teljesen oda - meg vissza voltam Kale-ért - jól van na, azért ez érthető -, és már túlzottan nem bírtam kivárni a folytatást - helyette megkaptam Jade-et, na mindegy -



3. Lauren Kate - Fallen In Love /40.példány/
Régi nagy kedvencem a Fallen sorozat, hiszen Lauren szerettette meg velem igazán az olvasást, és ki ne lenne kíváncsi a szereplők múltjára? Most valamiért nem vagyok a romantikus korszakomban, de ezt akkor is muszáj volt elolvasnom.


4. L. J. Smith - Az erő /7.példány/
A Titkos Kör trilógia utolsó részére is nagyon kíváncsi voltam, mert annyira szerethető ez a történet és mert túlzottan jól félbe vannak hagyva az egyes könyvek. Még ha csak egyszer olvassa is el az ember, biztosan nem bánja meg, azt garantálom. :)


5. Rachel Hawkins - Démonüveg/105.példány/
Emlékszem, hogy a kissé kiszámítható cselekményvázlat ellenére is mennyire a szívemhez nőtt ez a sorozat, és hát persze, hogy nagyon szerettem volna folytatást - bármi áron. Nekem ez a rész nem múlta felül az előzőt, de izgalmasnak izgalmas volt - úgyhogy most a harmadik és a spin off kötet is ott vár rám a polcomon - kíváncsi vagyok :)


6. J.L.Armentrout - Opál /640.példány - remélem jól olvastam -/, Origin /375.példány/, Oblivion /561.példány/
Jajj, a jó "öreg" Luxen sorozat... Még anyukám olvasta nagyon lelkesen, és mivel láttam, mennyire szereti mindenki, megmakacsoltam magam, hogy már csak azért sem fogom elolvasni, ha törik, ha szakad, Anna nem olvas Luxenekről. Hát ezt nagyon rosszul tettem... Tavaly nyáron engedtem a csábításnak, és azóta is az egyik legnagyobb kedvencem - azt hiszem ezt nem kell tovább ragozni... :D




7. K.A.Tucker - Tíz Apró Lélegzet /94.példány/
Ez volt az első rubin pöttyös könyvem, s még tavaly kaptam a szülinapomra, meglepetésként. Azóta is lelkesen várom, hogy a többi része is megjelenjen magyarul... :D :)


+1 olyan könyv, amit mindenképp előrendelek

Susan Ee - A vég napjai

Ti mit fogtok az Elit Team - el előrendelni? ;)
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

2 megjegyzés

  1. Hugh Howey: Dust-ot rendelném, ha lenne rá esély a közeljövőben, de ugyebár nincs :( :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ehm igen... Fáj érte a szívem nekem is :'( :D
      ~Anna

      Törlés