KÖNYVES KÉPEK

Halihó molyok! :)

Gondolkoztam ma, hogy mégis miféle érdekes bejegyzéssel készüljek nektek, s kipattant a fejemből ez a jónak ígérkező ötlet: mivel az Instagram oldalamon többnyire az általam olvasott könyvekről posztolok képeket - amik remélhetőleg nem csak az én tetszésemet nyerik el -, így arra gondoltam, hogy megosztom veletek a kedvenceimet.  :) Kommentben akár meg is mondhatjátok, hogy melyik tetszik nektek a legjobban, és miért. :)
Akkor  hát, képekre fel!

1. Eve Ainsworth - 7 nap
2. Papp Dóra - Tükörlelkek
3. David Levithan - Nap nap után
 4. S.K. Tremayne - Fagyos Ikrek
5. Melissa Landers - Elidegenítve
6. Kalapos Éva - Massza
7. Julie Anne Peters - Amikor ezt olvasod, én már nem leszek
8. Eva Kavian - Nem akartam vele élni
9. Kathy Reichs - Kincsvadászok
10. Jennifer A. Nielsen - A szökött király
11. Rácz - Stefán Tibor - Fogadj El!

12. Brian McClellan - Karmazsin Hadjárat
13. Róbert Katalin - Kezdjetek el élni!
14. A.M.Aranth - Acorenu
És a +1 - az általam elképzelt, s lerajzolt Dávid, Rácz - Stefán Tibor könyvéből, a Fogadj El! - ből :)
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés