BOOK TAG - Back To School Tag


Halihó könyvmolyok! :)
Ezúttal az egyik molyos figyelőm, Karcsika hívott ki erre a tagre, ezúton is még egyszer köszönöm neki - lássunk is neki :D

1. Egy könyv, amit minden iskolakezdés alkalmával újraolvasol?
Ezzel az a probléma, hogy nem szokásom újraolvasni könyveket :/ De ha jobban belegondolok, akkor a kedvenc iskolai bántalmazásról szóló könyveimet olvasnám újra.
( Kalapos Éva – Massza, Julie Anne Peters – Amikor ezt olvasod, én már nem leszek, Eve Ainsworth – 7 nap)
2. Minden kötelező olvasmányt elolvastál?
Húha… Azt hiszem igen. Nem! Várjunk csak! A Robinson Crusoe-t nem! :D
Komolyan nem értem magamat, az Odüsszeiát bezzeg végigszenvedtem… Na jó, nem vagyok normális.
3. Félsz, hogy mostantól kevesebbet tudsz majd olvasni?
De még mennyire! Egész nyáron ettől rettegtem, erre tessék, már itt is van a szeptember és az iskola… Nekem végem, az biztos…
4. Melyik sorozat következő részét várod a legjobban?
Már emlegettem egyszer Susan Ee Angelfall trilógiájának a záró kötetét, amire nagyon fáj a fogam - Penrynt és Rafit akarok -, de felfedeztem egy molyos karcot, amiben a Könyvmolyképző Kiadó jövőre ígérte a lehető legnagyobb kedvenc disztópiám folytatását - ami nem más, mint Neal Shusterman - Unwind c. könyve. Zárójelesen jegyzem meg, hogy ugrálni kezdtem örömömben, amikor ezt megláttam.
5. Mutass egy borítót, ami az iskolakezdésre/jelen évszakra emlékeztet!
K. A. Tucker a Tíz Apró Lélegzet írónője, akinek tavaly olvastam a könyvét, és azonnal beleszerettem, s nem olyan régen akadtam rá a többi részére Pinteresten, amik közül a második kötetnek a borítója az egyik kedvencem, az őszi témájúak közül :)
6. Te mennyire vigyázol a tankönyveidre?
Igyekszem rájuk vigyázni, amennyire lehet, de ez nem mindig jön össze. Talán nyolcadikos koromban jártam úgy, hogy a matektankönyvem szó szerint hullatta a lapjait. Nem viccelek! A tankönyvből 30-40 oldalnyi lapot lehetett kiszedni csak úgy, ha nem esett ki éppen magától :D Gondolom a ragasztás nem volt az igazi, én aztán nem bántam… Emlékszem, az egyik osztálytársam meg akarta tőlem venni :D
7. Melyik nyári olvasmányodról fogsz írni irodalomórán?
Ez attól függ, milyen témájú/stílusú könyvről kell írni :)

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés