SPOILERVESZÉLY! Januári Book A Sloth Club Unboxing

Sziasztok molyok! :)

Képzeljétek, ma hozzám is megérkezett életem első Book A Sloth Club doboza, amit ezúton is szeretnék megköszönni a BASC csapatának! :)
Kíváncsiak vagytok, mi lapult a januári példányban? ;)
SPOILERVESZÉLY!
Csak akkor olvassatok tovább, ha nem bánjátok, hogy ezennel hivatalosan is lerántom a leplet a tartalomról! Továbbá ne feledjétek, hogy ítélkezni csak az ismerőseim, a többi vásárló véleménye és az eddigi képek alapján tudok!
Szóval nézzük is, miket rejtegetett számunkra ez a cuki lajhár:


Miután kibontottam a csomagolást, egyből egy szépséges lap került elő, az egyik oldalán angol idézettel, amit magyarul is elolvashattunk alatta, a másikon pedig a doboz leírásával.


A Fantasy Hősnők jelző a Dream Válogatás gondozásában megjelent új Alwyn Hamilton könyvet rejtette, amivel nem keveset szemezgettem már akkor, amikor külföldön megjelent - sajnos a borító nem az eredeti, de a mienk szépen tükrözi a fülszövegben felsejlő Amani külsejét.


Az írónő levele szerintem nagyon aranyos volt, kíváncsian várom, milyen lesz a sivatagban kalandozni a két emlegetett szereplővel. :)
A könyvhöz tartozik egy meseszép könyvjelző, ami az eredeti borító elemeit eleveníti meg, és SoSo keze munkája, ahogyan a hasonlóan gyönyörűséges Hermione fanart is - drága SoSo, ha olvasod a posztot, innen is üzenem, hogy újfent elképesztőeket alkottál! Ezek mellett lapult még egy Kildarás könyvjelző, és egy BASC - os, mágneses mini-naptár is. Muhaha, mindjárt le is támadom vele a hűtőt.

Utánuk a matricákat vettem észre, a Trónok harca szereplőivel díszített jegyzetfüzettel együtt. Sajnos Martin bácsi sorozata még várat magára, de ígérem a nyáron, a remélhetőleg sikeres érettségim után nem kíméllek Titeket tőle a blogon! ;)
Utolsóként a vászontáskát és a Funko Pop kulcstartót fedeztem fel, ami nem mást ábrázol, mint a Harry Potter könyvek Hermione karakterét. Hermione Forever <3
Na de jöjjön a „feketeleves”, akarom mondani az őszinte véleményem, illetve az első benyomásom a dobozról.
Direkt beszéltem nem egy ismerősömmel, aki már korábban is rendelt vagy kapott ilyen meglepetést, megnézegettem a képeket is az eddigi darabokról, és egy kicsit csalódottan állapítottam meg, hogy a januári példány valamilyen oknál fogva szegényesebbre sikeredett, mint az előzőek

Az is szóba került, hogy a legtöbb plusz „meglepi” valamilyen papír-írószer kellék, vagy szimplán papír alapú, és egyből jött a párhuzam a Könyvmolyképző Reader Surprise Luxury dobozával, amit szintén mondhatni ajándékba kaptam, miszerint sok a hasonlóság. Visszagondolva, és kicsit jobban megerőltetve az agyamat, van ebben valami, a korábbi instagramos bejegyzéseket elnézegetve, tényleg hiányérzete támadhat azoknak, akik már a kezdetektől fogva aktív tagok/előrendelők, hogy hol marad egy kis tea? Vagy némi csoki? Ajakápoló vagy egy jópofa fürdőbomba?
Ahogy elnéztem, most tényleg a papír alapú ajándékok domináltak, így az jutott eszembe, hogy:
~     esetleg több kézműves könyvjelzővel és/vagy fanarttal,
~     ugyanígy több matricával, s még több hősnővel
~     egy kicsit nagyobb (akár alakra, akár vastagságra gondolva) jegyzetfüzettel, nem feltétlenül üres lapokkal, habár így már biztos, hogy ez lesz az új rajzos füzetem ;), és akár egy híres könyves hősnő idézetével az első oldalon
lehetett volna mindezt kompenzálni.
A vászontáska nekem nagyon tetszik, főleg a rajta levő idézet! *.* Mint ahogyan az már korábban kiderült, nagy táska-kedvelő vagyok, így eggyel többet tudhatok a szép kis gyűjteményemben. :D Ráadásul az anyukám is le szeretne csapni rá, ez pedig már jelent valamit! :’D Azonban azt sajnálom, hogy csak az egyik oldalán van minta, így a másik olyan üresnek érződik. :/
Esetleg egy-két motívumot el tudtam volna képzelni oda is, ami illik az idézethez:
~     akár csak egy nyitott vagy bármilyen pózban/helyzetben levő könyv
~     a BASC logója sem nézett volna ki rosszul, hasonlóan megszerkesztve, mint a karácsonyi doboznál, csak könyvekkel vagy szívekkel körülvéve
de biztos vagyok benne, hogy ennél sokkal jobb ötletekkel is elő tud rukkolni a lajháros csapat. :)
A kulcstartó volt nálam az abszolút befutó! Mindig is szerettem volna egyet, és az csak a ráadás, hogy HP-s darabra fájt a fogam és Hermione-t kaptam… :D Azt hiszem, ezzel nagy szerencsém volt. :) Újfent. :D
Viszont ehhez kapcsolódóan lehetett volna még „a hősnők kedvenc nasijai” címen minden ízű drazsét, csokibékát, vagy hasonlót csempészni a többi dolog mellé - azt biztosan tudom, hogy a Harry Potter világból már rengeteg édességet, ételt, italt megvalósítottak, szóval elviekben nem lett volna kivitelezhetetlen egy ilyen elképzelés sem. Ó, és higgyétek el, hogy ez nekem most teljesen hirtelen ugrott be, mint amikor a rajzfilmekben felgyullad a szereplők feje felett a villanykörte. :’D

Ettől függetlenül összességében azt gondolom, hogy még ha a korábbi/régebbi vásárlók nem is érezték az igazinak a mostani meglepetés dobozukat, amit meg tudok érteni, az eddig hallottakból/látottakból, én azt gondolom, hogy akkor is megéri továbbra is rendelőnek maradni!
Hogy miért? Azért, mert a Book A Sloth Club csapata rendkívül a szívén viseli a vásárlóik véleményét, az igényeiket, s igyekeznek a lehető legjobbat kihozni a termékükből, még ha változtatniuk vagy fejleszteniük is kell emiatt a tartalmat. Akár a fentebb leírtakhoz hasonló módon, vagy más, még ennél sokkal kreatívabb megoldásokkal. :)
Ha úgy érezték a megrendelők, hogy nem elégedettek az ár-érték aránnyal, vagy a dobozban levő meglepetésekkel, esetleg bármi mással, a csapat nyitott arra, hogy meghallgassa a saját elképzeléseinket, a véleményeinket, és tudtommal nem egy javaslatot fogadtak meg, amiket Ti illetve Mi írtunk meg nekik. Ez már jól hangzik, nemde? ;)
Még egyszer szeretném megköszönni a lehetőséget, bízok benne, hogy a későbbiekben is írhatok nektek a cuki lajháros meglepetés dobozról! :)
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés