Book Blogger Teszt

Sziasztok molyok! :)

Egy book taggel érkezem, amire az Anya olvas blog Dorkája hívott ki - innen is köszönöm, hogy gondolt rám, és akkor jöjjenek is végre a válaszaim! ;)
I. Top három könyves dolog, ami idegesít
1, A klisé, de az nagyon…
2, A szerelmi háromszögek
3, A kiszámíthatóság
Kezeket fel, kinek ismerős? :D
II. Három könyves vallomás
1, Rossz szokásom, hogy ha egy könyv nagyon fel van kapva, már csak azért sem olvasom el, afféle lázadás gyanánt. De hogy miért, azt ne kérdezzétek… :D
2, Én is, mint sokan közületek, nem bírom elviselni, ha egy puha borítású könyvnek meg van törve - ezért hajlamos vagyok éppen csak hogy kinyitni a regényt, és úgy olvasni :D
3, Sosem olvastam még újra könyvet, a legnagyobb kedvenceimet sem…Túlzottan zavar az, hogy tudom mi fog történni és mi lesz a végkifejlet… De hála az égnek, jó pár év távlatából is fel tudom idézni az emlékeimet, ha az kell. :)
III. Utolsó alkalom, amikor sírtál egy könyvön
Ez akkor volt, amikor Pachmann Péter - Misu háborúja c. könyvét olvastam…
>>Az értékelésemet itt találod>>
IV. Könyvek száma az éjjeliszekrényeden
Nekem nem éjjeli szekrényem van az ágyam mellett, hanem egy babzsákfotel, és általában a „kis” drágaságomban rejtem el a könyveket, amiket olvasok, vagy éppen olvasni szeretnék. Jelenleg 5 könyv bujkál benne - kettő, amit jelenleg is olvasok, és három, amit a közeljövőben fogok. ;)

„Nem tudod elolvasni ezt az egész könyvet egy nap alatt!
Ne higgy bennem, csak figyelj!”
V. Kedvenc rágcsálnivalód olvasáshoz
Igazság szerint én inkább teázni vagy kávézni szeretek olvasás közben, nagy ritkán, ha kekszet is eszek mellé, akkor rágcsálok is és rosszabb vagyok, mint egy hörcsög, de sebaj.

„Amikor olvasni próbálsz, de nem találsz elég kényelmes pozíciót
Mi a fenét csinálok…”
VI. Három könyv, amit bárkinek ajánlanál
VII. Egy kép a könyvespolcodról
Mivel éppen rendezés alatt áll, hála a karácsonyi ajándékoknak, így megígérem, hogy egy Bookshelf Tour-al kárpótolok mindenkit, akit érdekel a szivárványos polcom. ;)
VIII. Milyen sokat jelentenek neked a könyvek?
Húha, kétlem, hogy ezt tökéletesen meg tudnám fogalmazni.
Hihetetlen, mennyit jelentenek nekem évről-évre a könyveim. Csak ránézek a polcomra, és elönt a szeretet, mert tudom, hogy mindegyik ott levő darabban találtam magamnak menedéket, ha az kellett, s mindegyikük mást adott nekem, és éppen ezért szeretem őket annyira.

„Én eltűnök a könyvekbe - neked mi a szupererőd?”
IX. A legnagyobb könyves titkod
Ööö… egyáltalán van ilyen? Na, ezen most gondolkoznom kell.
Óha, eszembe jutott egy nagyon jó dolog, amit még senkinek se mondtam el eddig. Készüljetek!
Talán még tavaly sétáltam hazafelé, ha jól emlékszem, a Három dolgot mondj c. könyvet olvastam, s olyannyira nem tudtam letenni, hogy még a séta közben is olvastam, nagy vigyorgások közepette. Aztán egyszer csak pufff…Anna gyönyörűen lefejelt egy villanyoszlopot… Szerencsére a könyvnek nem esett baja, ahogyan nekem se, így magamon nevetve indultam újra útnak, s csak reménykedtem, hogy nem látott senki… :D
Itt a tökéletes példa... :"D
X. Kihívottjaid
Petra, az Addicted to the books bloggerinája és Pati, A valóságon túl szerkesztője. Várom a válaszaitokat! ;) :*
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

2 megjegyzés

  1. Köszönöm a kitöltést <3
    A kis titkodon nagyot nevettem, mert elképzeltem a jelenetet, bocsi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig köszönöm a kihívást <3
      Ó, ha láttál volna engem, hogy nevettem magamon :""D

      Törlés