ÉRTÉKELÉS - Veda Sylver : Törékeny Boldogság

Sziasztok molyok! :)

A mai napon egy igazán érdekes szerelmi hullámvasútról írtam nektek - Ti mit tennétek, ha saját magatok képeznétek akadályt a boldogságotok útjában?

Szerző: Veda Sylver
Cím: Törékeny boldogság
Kiadás éve: 2017
Kiadó: Gyémántfelhő Kiadó
Oldalszám: 332 oldal
Műfaj: Kortárs, romantikus
Ó, ha tudnátok mennyi meglepetést tartogatott nekem az írónő az olvasás során… azt hittem, hogy egy teljesen egyszerű, átlagos szerelmi történetet kaptam a kezembe, de szépen meg lettem tévesztve - el is árulom, miért, figyeljetek csak! ;)
Minden azzal kezdődik, hogy a fülszövegben is emlegetett főszereplőink első látásra egymásra találnak, és a be nem vallott vonzalom már ott is lebeg köztük, mint egy elszakíthatatlan kötelék. Azonban korántsem ilyen egyszerű a helyzetük, a korkülönbség mellett nem egy tényező nehezíti meg a tökéletes mindennapokra való törekvésüket.
„Láttam a tekintetén, a mozdulatain, még a lélegzetvételén is, mennyire nem közömbös iránta. Érdekes, hogy az ember milyen jól átlátja mások szerelmi életét, de ha a sajátjáról van szó, csődöt mond.”
Mint azt megtudjuk, a tökéletes férfijelöltünk, Matt, egy sikeres és gazdag személyiség, és a fő-főszereplőnk, Becca csak felbolydítja az életét - de azt mindenestül! Ismerős, amikor egy fiatal, szeleburdi lány és a kiegyensúlyozott felnőtt egymásba szeret? Erre tökéletes példa a mi két karakterünk, de higgyetek nekem, a látszat nagyon sokszor csal… Mint például jelen esetben is…
„A madarakat figyeltem, ahogy a kezdődő tavaszt ünnepelve énekeltek és kergetőztek a lombok között. Irigyeltem őket, a boldogságukat, a szabadságukat. Én is szívesen elszálltam volna egy messzi vidékre, magam mögött hagyva az emlékeimet.”
Mindkettejüknek akad elég titkolnivalója a múltját illetően, ami nem kevés problémát szül nekik. Az egyiküknek változnia kell, hogy bebizonyítsa, komolyan gondolja a kapcsolatukat, a másiknak pedig elhinni, hogy neki is kijár a boldogságból.
„A kapcsolatunk minden nehézsége ellenére rá kellett jönnöm, hogy ő jelenti számomra az igazi boldogságot az életben.”
A cselekmények egymásutánja egy olyan elképesztő érzelmi hullámvasútra ültet fel minket, amiből nem lehet csak úgy kiszállni. Egyszerűen csak olvasni és olvasni szeretnéd tovább a történéseket, hogy az írónő újból és újból meglephessen.
„Igazából bármi boldoggá tett volna, ami az életről, és nem a halálról szól.”
A karakterek a mindennapokból lettek kiragadva, és ahogyan én ítélem meg, a személyiségük tökéletesen visszaadta azt, hogy milyenek a mai, korunkbeli fiatal felnőttek. Személy szerint meg tudtam érteni Rebeccát, de olykor legszívesebben a falba vertem volna a fejemet, mivel tisztában voltam azzal, hogy tipikus „hisztis tinédzser” módjára viselkedik.
A barátnői, Kate és Audrey próbálták az arany középút felé terelni, de ahogyan az lenni szokott, inkább a saját feje után ment - habár ki nem cselekedett így egyszer sem az életben?
Ne aggódjatok, a jófiúnk sem éppen a megfelelő döntéseiről híres, de hát két ember kell egy kapcsolathoz, nemde…?
„Attól félek, én nem lennék elég jó neked, ha az ő szemükkel látnál.”
Ez a történet megmutatja, milyen, ha két ember ténylegesen, mindent elsöprő szerelmet érez egymás iránt, és ez mi mindenre képes. Becca és Matt kapcsolata a példa arra, hogy milyen megpróbáltatásokkal jár elfelejteni a múltat, s újrakezdeni a jelent, hogy egy szebb és reménytelibb élet felé nyithassunk.
„Azon elmélkedtem, vajon miért van az, hogy egy cseppnyi boldogságért is hatalmas árat kell fizetni?”
Természetesen akad egy-két „hiba”, ami betudható annak, hogy ez Véda első könyve, de biztos vagyok abban, hogy ha továbbra is ezen az úton halad, elképesztő regényeket fogunk még olvasni Tőle!
Csillagozás: 4,5 / 5
Ajánlom… minden romantikus léleknek! Még ha úgy is érzitek, hogy a szíveteket millió darabra tépik olvasás közben, ne feledjétek, hogy mindig van remény.
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés