Kedvenc Filmek - avagy a Movies Tag

Sziasztok molyok! :)

Az én drága RVivim kihívott molyon a Kedvenc Filmek/Movies Tag-re, amit örömmel hoztam el nektek is, ugyanis kezdtem már besokallni a tanulásból, és ez egy tökéletes kikapcsolódás volt. Na, kezeket fel, ki szeret filmet nézni? ;)
1, Melyik volt az első meghatározó film, amit láttál?
Öhm, ez vicces, mert ami még gyerekkoromból számomra igazán meghatározó volt, az a Szépség & szörnyeteg volt rám a legnagyobb hatással, így, valamivel idősebb fejjel pedig Emma Donoghue A szoba c. könyvéből készített film, s a Ted Chiang novelláskötetéből megalkotott Érkezés.
2, Mi volt az utolsó film vagy sorozat, amit láttál?
A Gyilkosság az Orient Expresszen - wá, imádtam!
3, Mik a kedvenc filmjeid?
Ajaj… mivel nagy Harry Potter fan vagyok, így kissé elfogultan bár, de szeretem a filmeket, azok közül is a 4. rész a kedvencem. Viszont az első kérdésnél említett két film is besorolható ide, az összes Titkok könyvtára résszel, az Idegpályával és a Gyilkosság az Orient expresszen-nel együtt.
4, Milyen műfajú filmben lennél te a főszereplő?
Reményeim szerint semmilyenben. Na jó, esetleg egy disztópikus fantasy-ban el tudom magam képzelni, kifejezetten tetszik az Angelfall és az Unwind világa. ;)
5, Ki játszana téged egy filmben?
Ez egy olyan fantasztikusan jó kérdés, hogy nem tudom a választ. :’D Lehet jobb is, na mindegy. Valamiért nem szoktam ilyeneken gondolkozni…
6, Mi a top 3 kedvenc sorozatod?
Öhm, sajnos nem nézek sok sorozatot, csak egyet, de ha megírjátok nekem a kedvenceiteket, ígérem elkezdem nézni mindet!
És a szerencsés, amit nézek: A titkok könyvtára. Ugye milyen meglepő?
7, Mi idegesít legjobban egy filmben?
Azt hiszem ugyanaz, mint egy könyvben. A klisé alaptörténet és a kiszámíthatóság. Ó és az, amikor hülyének, akarom mondani butusnak gondolják a rendezők/készítők a nézőket.
8, Mi az a film vagy sorozat, amit soha nem fogsz megnézni?
Húha, újfent egy jó kérdés… Biztosan van ilyen, de most valamiért nem jut eszembe egy sem.
9, Melyik színésszel, színésznővel vagy filmrendezővel találkoznál szívesen?
Na jó, ki találta ki ezeket a kérdéseket?
Egye fene, gondolkozok egy sort… Emma Watsonnal biztosan szívesen találkoznék, ahogyan Noah Wyle-al, és nagy kedvencemmel, Johnny Depp-el is.
10, Mi az aktuális kedvenced, amit most láttál, vagy most szeretnél megnézni?
Amit most láttam, illetve tavaly, az még mindig a Gyilkosság az Orient Expresszen. Nem tehetek róla, túlzottan tetszett a Poirot-ot alakító színész szereplése. Azt hiszem olyan film most nem megy a mozikban, amit hű, de nagyon szeretnék megnézni, majd csak fog. ;)
A kihívottjaim: Petra, Deidra, és Ana - hajrá lányok, várom a válaszokat!
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

2 megjegyzés

  1. Anna drága, ez igazán klassz kis poszt lett :* <3
    Én is most csinálom ezt a cuccot, de néhány kérdés jól kifogott rajtam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Heni babóm, hidd el, hogy némelyik nekem is nehéz szülés volt, tekintve, hogy viszonylag ritkán nézek filmet. :'D
      Nagyon köszönöm, örülök, hogy tetszett! :* <3
      Várom a te posztodat is!^^

      Törlés