Könyves Idézetek

Sziasztok molyok! :)

Legnagyobb örömömre megint ráakadtam pár gyönyörű képre Pinteresten, s nem sokkal később megtaláltam az illusztrátort is, aki készítette őket. Össze is gyűjtöttem nektek párat Risa Rodil alkotásai közül, amik szerintem egytől-egyig meseszépek. :)


1
Egy olyan olvasási listával születtem, amivel sosem fogok végezni

2
Csak még egy fejezetet

3
Sajnálom, az egész hétvégém foglalt

4
A könyvek kinyílnak, s te pedig beléjük zuhansz

5
Egy könyv lapjai közt lenni olyan, mint egy szeretnivaló helyen lenni

6
Elveszünk a könyvekben, de itt is találjuk meg önmagunkat

7
Minél többet olvasol, annál többet fogsz tudni, minél többet tanulsz, annál több helyre fogsz eljutni

8
Túl sok könyv, túl kevés idő

9
Ha válságban vagy, menj a könyvtárba

10
Többet éltem könyvekben, mint bárhol máshol

11
Olvass több könyvet

12
A könyvek egyedülálló, hordozható csodák

13
A könyv egy álom, amit a kezedben tartasz



Nektek melyik tetszett a legjobban? ;)
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés