ÉRTÉKELÉS - Fern Michaels : Kesztyűs kézzel

Sziasztok molyok! :)

Ezúttal egy nagyon izgalmas történetről írtam nektek, ami még engem is meglepett - kíváncsiak vagytok miért?
Szerző: Fern Michaels
Cím: Kesztyűs kézzel
Kiadás éve: 2017
Kiadó: Álomgyár Kiadó
Oldalszám: 300 oldal
Műfaj: Krimi
Eredeti cím: Weekend Warriors
Azt hiszem, engem mostanában sorozatban érnek a kellemesebbnél kellemesebb csalódások, ugyanis Fern Michaels könyvét amilyen bizonytalanul vettem kézbe, legalább olyan biztosan állíthatom, hogy elképesztően szerettem olvasni!
Igazság szerint a fülszöveg már akkor megfogott, amikor először szembejött velem ez a regény, de valamiért nem tudtam hova tenni a dolgot. Aztán fogtam magam, s nekiláttam. A történet egyből Barbara elvesztésével kezdődik, ami tényleg szívet tépőre sikeredett, s lehet pont emiatt vagyis egy bizonyos jelenet miatt úgy éreztem, akadt egy kisebb klisés beütése - de ez amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan el is tűnt.
„A sajnálom csak egy szó.”
Mivel nem tudtam, mire számítsak, így elég könnyeden és semlegesen álltam a könyvhöz, lesz, ami lesz alapon, és szerintem pont emiatt tudtam annyira élvezni az olvasását.
Amint megalakult az emlegetett szövetségünk, a cselekmények egyre jobban kezdtek beindulni, s én is annál jobban vártam a fejleményeket az újfajta igazságszolgáltatást illetően. Olyan precíz munkát végeztek a szereplőink, hogy csak néztem, s úgy éreztem magam, mintha a CSI: Miami c. sorozat egyik bűntényének már ha ezt lehet annak nevezni a kivitelezésébe csöppentem volna bele hirtelen - s jobban belegondolva, simán el tudnám képzelni a történetet egy hasonló sorozatként, én imádnám viszontlátni ilyen formában is. Még a végén megkeresem az írónőt…Na jó, álmodik a nyo…izé, könyvmoly. :D
„Nem tudjuk megmenteni a világot, és nem tudjuk helyrehozni a szörnyűségeket, amelyek velünk történtek, de bosszút tudunk állni önmagunkért.”
A karakterekkel kapcsolatban elég vegyes érzelmeket tápláltam, s ebben pusztán az a vicces, hogy akit unszimpatikusnak véltem, még azzal is együtt tudtam érezni bizonyos okok miatt. Az összes szereplő személyisége kézzelfogható, a mindennapi életből kiragadott emberek érzetét keltik, s a véleményem szerint éppen elég dolgot tudtunk meg róluk ebben a kötetben.
„Azt hiszed, most jöttem le a falvédőről?”
Nekik köszönhetően lett a könyv egyszerre izgalmas, feszültséggel teli, és humoros is egyben. A cselekmények tették még érdekesebbé a történetet, a fordulatok és gikszerek pedig csak ösztönöztek a gyorsabb olvasásra, hogy sikerüljön legyőzni a kíváncsiságot, ami egyre csak gyülemlett a kezdetektől fogva, hogy mégis mi fog kisülni ebből a titokzatos női egyesületből.
Vagyis annyit már biztosan elmondhatok, hogy alig várom a lányok következő kalandját - ezzel együtt pedig a sorozat következő részét.
„- Akkor hát kezdődjék a rákenroll, csajok!”



Csillagozás: 4,5 / 5
Ajánlom… azoknak, akik egy gördülékeny krimit szeretnének a nyár utolsó napjaira.
Az Álomgyár Kiadó jóvoltából pedig most nyerhettek is a regényből egy példányt - ismételten egy rafflecopter dobozt kell csak kitöltenetek, hogy beszállhassatok a játékba ;)
a Rafflecopter giveaway
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés