Dan Wells - A második eljövetel

Sziasztok molyok! :)

Egy igazán fantasztikus hírrel érkeztem ma a Nem vagyok sorozatgyilkos könyvek és a Részlegesek - trilógia kedvelőinek: DAN WELLS ÚJRA MAGYARORSZÁGRA ÉRKEZIK, PÁR NAPON BELÜL!



Igen, jól halljátok - a Fumax Kiadó szavaival élve ez lesz „A második eljövetel”. Az író érkezésének örömére egyből két programon is részt vehetünk majd a következő héten, kedden és szerdán is.



Augusztus 8-án, 17:00-kor a Rácskertben találkozhatunk Dannel, egy panelbeszélgetés és természetesen egy dedikálás erejéig, ahol tolmács közvetíti majd nekünk a válaszokat. A tavalyi beszélgetés is zseniálisra sikeredett, elképesztő hangulattal, úgyhogy megéri eljönni, mert az író hatalmas figura, élvezet lesz ez az alkalom is, ezt én merem garantálni. :D
Dan eljövetelének örömére két új könyve is megjelenik, ezeket ha előrendelitek, a Rácskertben át is tudjátok venni ;) És nem mellesleg: AZTA MICSODA BORÍTÓK :O



Augusztus 9-én a Líra Fókusz áruházában kezdődik majd 18:00-kor a dedikálás, ahol panel nem lesz, de helyette közvetlenül lehet Dannel beszélgetni, miközben aláírja a könyveket - és biztosra veszem, hogy fotózkodni is lesz lehetőség, ha belefér az időbe. ;)
Én mindkét eseményen jelen leszek, remélem, sokatokkal találkozok majd. :) Kezeket fel, ki jön jövő héten Dan Wells-hez? ;)
~Anna

Tags:

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés