Disney Booktag

Sziasztok molyok! :)

Ezúttal Pandalány hívott ki a Disney Book Tagre, aminek külön örülök, hiszen mi mással ütöttem volna el kiskoromban az időt, mint a kedvenc meséimnek a milliomodik újranézésével? :D

A kis hableány - Valaki, aki nem illik az író által megteremtett világba
Hm, ez érdekes, eddig nem gondolkoztam még ezen. Most töröm a fejem, de nem találkoztam még ilyen szereplővel, aki ne illene valamilyen módon a saját világába.

Hamupipőke - Egy karakter, aki nagy átváltozáson megy át
Én most gonosz leszek, és egyszerre két fiút választok ehhez a kérdéshez. :D Az egyik Louis, Marie -Aude Murail - Tartós hullám c. könyvéből, a másik pedig Finley, Matthew Quick - Boy21 c. regényéből. Mindkét főszereplő a szemünk láttára megy át olyan jellemfejlődéseken, amik teljes mértékben megváltoztatják az életüket.

Hófehérke - Egy könyv sokszínű / eklektikus szereplőgardával
Erre csakis egy könyvet mondhatok: Anne Bishop - Vörös betűkkel. Ha elolvassátok a fülszöveget, s az értékelésemet, azt hiszem mindent érteni fogtok. :D

Csipkerózsika - Egy könyv, ami igencsak altató hatással volt rád
Szemlesütve vallom be, hogy Homérosz - Odüsszeia c. műve jobban elaltatott néha, mint egy esti mese, vagy egy altatódal. Igen, elolvastam, de kínszenvedés volt 12 éves fejjel.

Oroszlánkirály - Egy karakter, akit valamilyen trauma ért gyermekkorában
Kalapos Éva - Massza c. könyvében Patrik az újabban nagyon elterjedt cyberbullying áldozatává válik, ami a tizenéveseknek elég kemény lelki traumát tud okozni.

Szépség és a Szörnyeteg - Egy szörnyen hosszú könyv, amitől eleinte tartottál
Az idei olvasmányaim közül talán Jodi Picoult - Apró csodák c. kötete volt a leghosszabb, de nem ettől tartottam annyira, sokkal inkább a témától, amit feldolgoz benne az írónő. Miután elolvastam a könyvet, olyan mértékben a lelkemig hatolt a mondanivalója, hogy a mai napig nem tudom kiverni a fejemből ezt a történetet, és lehet nem is szeretném - olyan nagy hatással volt rám, hogy teljesen megváltoztatta az életemet, s vele együtt engem is.

Aladdin - Egy karakter, akinek teljesül a kívánsága jó vagy rossz értelemben
Hmmm… ez egyértelműen Jessica, Alex Gutteridge - Angyali esély c. könyvéből. Remélem, minél több könyvmolyhoz eljut ez a történet, mert nagyon imádnivaló, és szívhez szóló. :)

Mulan - Egy szereplő, aki nem az, mint akinek kiadja magát
Ez ki más is lehetne, mint Asia Crane? :D Tudom, tudom, már megint Vörös betűkkel…

Toy Story - Egy történet, aminek bárcsak élhetnének a szereplői
Ez nálam jelenleg leginkább Julie Buxbaum - Három dolgot mondj c. könyvére igaz, imádnám, ha együtt tölthetném a napjaimat a szereplőkkel. :D Ja és persze nekem is kell egy Valaki Senki. :’D

Utódok - A kedvenc főgonoszod
Most erre rávághatnám, hogy Voldemort, de ezzel csak az a baj, hogy szerintem nála sokkal nagyobb szipirtyó volt a mi drágalátos Dolores Umbridge-ünk, akit teljes szívbemből, őszintén gyűlöltem - így meg nem nevezhetem kedvencnek… Na jó, legyen Voldemort. :D



Az én kihívottjaim pedig: Ella, Niita, Bree, Alíz és Julcsi - imádlak titeket :*
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

4 megjegyzés

  1. Szia! :)
    Nagyon tetszik a blogod, be is követtelek.:)
    Nagyon jó Tag volt, szerintem én is kitöltöm és felrakom a blogomra, ha esetleg érdekel nézz be te is.:)
    A többi cikkedbe is beleolvastam, nagyon jól írsz.:)
    Várom a további cikkeid, puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dzseni! :)
      Nagyon köszönöm, igazán megtisztelő és kedves tőled, hogy ezt gondolod! :)
      Ha leírod a blogod nevét, nagyon szívesen benézek én is hozzád, és feliratkozom, ha úgy adódik :)
      Örülök, hogy írtál nekem, bloggerina társam :)
      Várom a blogod nevét, puszi addig is :* :)

      Törlés
    2. Szia megint. :)
      www.beauty-andmakeup.blogspot.hu
      köszönöm előre is.:)

      Törlés