RÖVIDZÁRLAT - Louise O'Neill: Örökké a tiéd

Sziasztok molyok! :)



Dia egy olyan könyvről hozott most Nektek egy rövid értékelést, ami teljesen érthetetlenül sült el számára, és nem tudta hova tenni, mit is olvasott el az imént. Ti jártatok már hasonlóan egy régóta kiszemelt kötettel?

Szerző: Louise O'Neill
Cím: Örökké a tiéd
Kiadás éve: 2016
Kiadó: Tilos az Á Könyvek
Oldalszám: 436 oldal
Műfaj: disztópia
Eredeti cím: Only Ever Yours
Elolvastam a regény első 200 oldalát és még mindig nem értettem, hogy mi a fő konfliktus.
Elolvastam a második 200-at és elvesztettem a fonalat.
Lehet, hogy én nem voltam megfelelő lelkiállapotban és velem van a baj, de egyáltalán nem jött át az üzenete, de még csak a lényege sem, ennek a könyvnek. Ami azért fáj, mert ezer éve szemeztem vele. Számomra az utalások homályban maradtak, túl sok kérdést vetett fel és hagyott megválaszolatlanul. Ha ez volt a szándék, akkor ez viszont nekem nem gyere be.
Miről szólt? Kérem, valaki világosítson fel!
Csillagozás: -
Ajánlom... azoknak, akik nem olyanok, mint én, mert ők biztosan érteni fogják.

~Dia

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés