KREATÍVKODJUNK! - Éljen a színezés és a ColorMe!


Sziasztok molyok! :)
Nemrég engem is beszippantott a színezők világa - de nem a szokványos, kézzel való színezés, hanem a telefonos applikáció, amit kb egy hete használok, és lassan már nem is lesz mit kipingálnom, ha így folytatom…
Na és hogyan találtam rá erre az alkalmazásra? Ez vicces, mert csak „céltalanul bolyongtam” a Play Áruházban, és teljesen véletlenül akadtam rá a ColorMe - re. Mondanom sem kell, hogy egyből le is töltöttem és nekiálltam színezni. Igen ám, de ez odáig fajult, hogy azóta le se bírok állni - annyira tetszik, hogy itt valamilyen szinten nem én bajlódok a színátmenetekkel/színárnyalatokkal, hanem azok már eleve rendezve vannak, különböző témák szerint. (Pl. az álmokba, virágok, strand, naplemente)
Úgyhogy gondoltam egyet, s ha már ennyire „tombol” a színező és a nyírd ki ezt a naplót! láz, én is megmutatom nektek, hogy miket alkottam az elmúlt egy - másfél hétben.
Kezdjük a mandalákkal - és igen, a hullámok is ide tartoznak ;)




 
Akad 1-2 gyümölcs is ;)



Az állatok sem maradhatnak ki…




És a kedvencem… :)

Remélem ti is kedvet kaptok a színezéshez - akár elektronikus, akár hagyományos formában ;)
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés