BOOKTAG - Too Much BookTag


Sziasztok molyok! :)
Újfent egy booktaggel jelentkezem, köszönöm a kihívást Vikcsnek, a Never Give Up bloggerinájának <3 Az ő változatát itt találjátok :)
Hát akkor essünk is neki, derítsük ki, hogy tényleg túl sok-e ez a booktag ;)
1.Melyik szereplőnek van a legjobb stílusa?
Húha, remélem nem csak egyet lehet választani…
Én személy szerint imádom Jennifer A. Nielsen Jaron hercegét - még ha az összes hajamat is kitéptem emiatt a makacs és önfejű, de iszonyúan szerethető fiú miatt, akkor is imádom. :D
Ha pedig női karakterről van szó, egyértelműen Verity Cadogan viszi a prímet… Komolyan, meg merem kockáztatni, hogy ez a nő a kedvenc A.M.Aranth karakterem: valami zseniális, még sosem találkoztam olyan szereplővel, akit egyszerre tudtam ennyire imádni és ennyire mélyen gyűlölni - elképesztő vagy inkább ijesztő?, hogy csakis Verity mennyi érzelmet ki tud csikarni az olvasóból.
2. A könyves szerelme(i)d?
Na jó, ez azért elég kegyetlen kérdés :D Az egyik legnagyobb kedvencem még mindig Clayton Reed, a Find You In The Dark-ból, de csatlakozott hozzá Jonah is, a Csak a te hangodat hallom c. könyvből, és a tőlem megszokott módon, az Unwind Connorja sem maradhat ki. :)
3. Valaha szeretett szereplő, akit mostanában kezdtél megutálni?
Hmm, ezen most elgondolkodtam hirtelen, de szerencsére nincs ilyen.
4. Legnagyobb/leghosszabb könyv a polcodon?
Neal Stephenson - A hét Éva c. könyve - már alig várom, hogy belekezdjek.
5. A legnehezebb könyv a polcodon?
Egyértelműen az előző :D Azaz Neal Stephenson - A hét Éva c. kötete.
6. Vannak könyves posztereid?
Sajnos nincsenek, de ami késik nem múlik… ;)
7. Vannak könyves ékszereid?
Igeeen ^_^ A szó szoros értelmében könyves medáljaim vannak lánccal persze, és Árnyvadászos példányok is sorakoznak a polcomon. :) Habár régi vágyam egy Harry Potteres időnyerő… Na majd egyszer…
8.OTP*-d? (*OTP ~ One True Paring, avagy a tökéletes páros (olyanok, akik egyébként nem alkotnak egy párt, de a rajongó szemében tökéletes párosításnak tűnnek. Szóval fanok kedvencei együtt.)
Ajjajj, ezzel bajban vagyok, mert szerencsére azokat képzelem én is ilyen tökéletes párnak, akik a könyvekben is összejönnek - deeee, ha nagyon akarok egyet mondani, akkor talán a Dramione páros fanartokon gyönyörű tud lenni :)
9. Kedvenc könyvsorozatod?
Pfff, ki találta ki ezt a booktaget?! Tuti ki akarja nyírni a könyvmolyokat… Oké, ha nagyon muszáj választanom, akkor egyértelműen a Harry Potter. Always.
10. Kedvenc filmadaptáció-betétdalod?
És annál nincs jobb érzés, amikor el is tudod gitározni mindet… :)
11. Egy könyv/történet, aminél azt kívánod, hogy bárcsak folytatódna?
A.M.Aranth - Oculus… Igaz, itt hadilábon állok, mert akarom is, meg nem is…az a befejezés…te jó ég… na az mindent vitt.
12. Kedvenc egykötetes könyv?
W. Bruce Cameron - Egy kutya négy élete
13.Mióta olvasol?
Igazából amióta megtanultam olvasni, mindig is imádtam :) De ha úgy vesszük, igazi könyvmolynak 12 éves korom óta vallom magam, szóval idén lesz 6 éve :)
14. Melyik Roxforti házba tartozol?
Griffendél, hihi :D
15. Mit keresel egy könyvben?
Igazából mindig valami újat, amit az adott könyv adhat nekem. Általában minden olvasmányomba ugyanolyan nagy lelkesedéssel kezdek bele, s várom, hogy a történet és a világ magával ragadjon, csak úgy faljam az oldalakat, és le se tudjam tenni a regényt, mert ennél fantasztikusabb érzés nincs számomra :)
16. Kedvenc idézeted?
Ha könyvszereplőtől, akkor egyértelműen:
Az élet olyan, mint a dobókocka, sosem tudhatod, mikor dobsz hatost.” ~ Miriam Black, Vészmadarak (Chuck Wendig)
Ha írótól, akkor pedig:
„A könyv egy álom, amit a kezeidben tartasz.” ~ Neil Gaiman
17. Kedvenc író(nő)d?
Ha írónő, akkor On Sai, Angela Marsons, Jennifer A. Nielsen, Susan Ee és Leah Scheier.
Ha író, akkor A.M.Aranth, Andy Weir, Bessenyei Gábor, Brian McClellan, Chuck Wendig, Dan Wells, M. J. Arlidge, W. Bruce Cameron és a kimaradhatatlan Neal Shusterman.
+1: Aziz Ansari - mert ez a pasi egy haláli fazon :D
18. Kedvenc borítód?
Még mindig oda - meg vissza vagyok érte...
19. Akciódús vagy Romantikus?
Höhö, én vegyítve is szeretem a kettőt, de jelenleg inkább az akciódúsra szavazok :)
20. Hova mész, ha valami szomorú történik az egyik könyvedben?
Bekucorodok a babzsákfotelembe, a kedvenc számaimat hallgatom és megpróbálom rávenni magam a folytatásra :)
21. Mennyi ideig tart elolvasnod egy könyvet?
Hűha, ez nagyon változó… mindig az adott könyvtől függ. Az olvasási rekordom eddig 3 óra volt, amit azóta se tudtam megdönteni. :)
22. Mennyi ideig gyászolsz egy könyvet?
Ez is változó és a könyvtől függ legalábbis nálam, de amíg nem írok értékelést róla, addig általában nem tudok kiszakadni a történetből.
23. Legkevésbé kedvenc könyved?
Nem tudok választani, Darren Shan - ZOM-B és S. K. Tremayne - Fagyos Ikrek c. könyve közt.
24. Pozitív dolgok egy szereplőben?
Én szeretem a tökösebb női főszereplőket, és a nem túlzottan felvágós, én - vagyok - a - földkerekség - legjobb - pasija - de - ez - és - ez - a - bajom típusú fiúkat - szóval, ha nincsenek ilyen téren eltúlozva a karakterek, akkor nálam már nagyrészt nyert ügyük van.
25. Negatív dolgok egy szereplőben?
Hupsz, azt hiszem az előző kérdésnél ezt tökéletesen megválaszoltam - sebaj :D
26. Miért kezdtél el blogolni?
Ha őszinte szeretnék lenni, először csak jó barátságokat ápoltam bizonyos bloggerekkel, s egy idő után ők kezdtek el bátorítani és noszogatni, hogy írjam le a véleményemet, mert nagyon jópofa a stílusom, felesleges félnem. De az igazi áttörést a tavalyi Könyvhét hozta meg, amikor megismertem Diát és egyből egymásra találtunk - és ahogy ő fogalmaz, a szerelemgyerekünk ez a blog. Ha Dia nem vesz rá arra, hogy közösen indítsunk el egy oldalt, még most sem lennék itt :')
27. Félelmetes könyv?
Ööö… kinek mi számít félelmetesnek? Talán Katie Alender - Bad Girls Don’t Die c. könyve - akárki akármit mond, irtózom a megszállt játékbabáktól…
28. A legutóbbi könyv, ami megsiratott?
Leah Scheier - Csak a te hangodat hallom
29. A legutóbbi könyv, amit 5 csillagra értékeltél?
Holly Smale - Geek Girl, a lány, akit soha senki nem vett észre
30. Kedvenc könyvcímed?
Vészmadarak, Forbidden - Kimondhatatlan, Szívem és egyéb fekete lyukak, Tüskék és rózsák udvara, Fenevadak kertje, Nem vagyok sorozatgyilkos
31. A legutóbbi könyv, amit olvastál?
Holly Smale - Geek Girl, a lány, akit soha senki nem vett észre
32. Mit olvasol éppen?
Naomi Novik - Rengeteg
33. A legutóbbi filmadaptáció, amit láttál?
Emma Donoghue - A Szoba
34. Egy szereplő, akivel mindig is beszélni akartál?
Miriam Black, John Wayne Cleaver
35. Egy író, akivel mindig is beszélni akartál?
Ohohó, elég egyértelműek, még ha többen is vannak :D
A.M.Aranth, On Sai, Bessenyei Gábor, Róbert Katalin, Rácz - Stefán Tibor, Brian McClellan, Dan Wells, Chuck Wendig, Neal Shusterman - és ezek közül nagy szerencsémre elég sok valóra is vált :)
36. Kedvenc olvasós nasi?
Ha beszámítható nasinak, akkor a tea :)
37. Egy könyves világ, amiben szívesen élnél?
Akárki akármit mond, én Brian McClellan Lőpormágus trilógiájának világában élnék a legszívesebben :D
Lőpormágusok és Adro, jövök!
38. Egy könyves világ, amiben NEM szívesen élnél?
Hm… Nem is tudom… Van egyeltalán ilyen? :D Jó, lehet csak számomra nincs…
39. A legutóbbi alkalom, amikor megszagoltál egy könyvet?
Lehet velem van a baj, de nem szokásom könyvet szagolgatni, én inkább a borítót taperolom :D
40. Furcsa veszekedések a könyvekben?
Hát, izé… igazából én sosem szerettem azokat a fajta veszekedéseket, amikor a srác vagy a lány siránkozik, hogy „jaj, de én nem vagyok elég jó neked, te ennél sokkal jobbat érdemelsz” - ha ezekből túl sok van egy könyvben mert egy bizonyos fokig elviselem, ha nem viszik túlzásba, attól a falra tudnék mászni.
41. Kedvenc romantikus könyv?
A. Meredith Walters - Find You In The Dark, Leah Scheier - Csak a te hangodat hallom, és az örök kedvencem, ami megszerettette velem az olvasást: Lauren Kate Fallen sorozata
42. Írsz?
Igeeen, már elég régóta írok, két történetem van, amiről azt gondolom, hogy akár publikálni is lehetne, de egyelőre ez még várat magára :)
43. Kedvenc varázstárgy?
Most nagyon vívódok, de ha minden szakad, akkor is az időnyerő lenne a kiválasztott :D
44. Quidditch posztod?
Hujuj… fogó? :D
45. Egy zene, amiről egy könyv jut eszedbe?
Nell- Run - Bármikor, ha hallgatom ezt a számot, mindig Takeshi Kitano - Fiú c. könyve jut eszembe...
46. Kedvenc könyves közösségi oldal?
Egyértelműen a Moly :)
47. Használod?
Cöh, ez nem is kérdés ;)
48. Kedvenc Fandom?
Hm, egyelőre nincs ilyen.
49. Hány könyved van?
Moly szerint 159, plusz - mínusz a kötelezők, haha - igazából tavaly kezdtem el nagyon gyűjteni a könyveket, s azóta is imádom az egyre gyarapodó könyvespolcomat :)
50. Kit hívsz meg?
Óóó, azt hiszem, most sokan fognak szeretni :D
Elsőszámú kihívottam Uszáma, a Könyvspirációk bloggere, Zsebi, a Maybe I’m a bookworm bloggerinája, John, a Hello John bloggere és meg merem kockáztatni Patrikot, a Read That Book vloggerét, és Botondot, a Botond the bookastic vloggerét. :)
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés