ÉRTÉKELÉS - J. A. Redmerski : Megölni Sarait ( Gyilkosok társaságában 1.)



Szerző: J. A. Redmerski
Cím: Megölni Sarait
Kiadás éve: 2016
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Oldalszám: 260 oldal
Műfaj: Kortárs, romantikus
Eredeti cím: Killing Sarai

Azt hiszem, most szerettem bele végképp a könyvtárunkba. Nincs annál fantasztikusabb érzés, mint amikor bármilyen ötlet nélkül, céltalanul elkezdek bolyongani, és egyből három hőn áhított könyvvel találom szemben magam. Igaz, egyet pont elvittek az orrom előtt, és ez nem volt olyan jó érzés, de na… :D
Hiába várt és vár rám rengeteg tanulnivaló, nem tudtam ellenállni, egyszerűen muszáj volt belekezdenem valamelyik új szerzeményembe… Hát, egyszer ez lesz a végzetem, az már biztos :D
Még nem olvastam az írónőtől, de ezzel a könyvével teljes mértékben megvett magának. Aki ismer, az tudja, hogy jobban szeretem az olyan romantikus történeteket, amik reálisabbak, vagy a végkimenetelük nem a legfelhőtlenebb ettől függetlenül nincs semmi problémám a happy end-es befejezésekkel sem, félreértés ne essék,- és a másik hatalmas kedvencem az elvont, durvább témák alapul vétele/alkalmazása - na, itt megkaptam mind a kettőt, de még hogy…


Az írónő pinterest oldalán minden szereplőnek van egy saját „Gyilkosok társaságában” képe - ez Saraié

Az már a fülszövegből is kiderül, hogy a főszereplőnk élete enyhén szólva nem a normális keretek közt zajlik, s ő ennek ellenére sem vesztette el a reményt - éppen ezért próbál megszökni egy bérgyilkos „segítségével” a drogbáró karmai közül, aki mellett élnie kell.
Egyből a dolgok közepébe vágunk, az írónő aztán nem teketóriázik… Az írásmód, a stílus, a téma és a karakterek egytől - egyig tesznek arról, hogy az olvasót az első sortól kezdve magával ragadja a könyv világa.

Szintén az írónő pinterest oldaláról...Ez a kép nagyon jól illusztrálja a könyv hangulatát

Jessica pedig tesz arról, hogy amennyire lehet teljes mértékben átérezzük, milyen is ez az életmód, és kellően elborzadjunk, de emellett ne veszítsük el az érdeklődésünket sem, ami nekem különösen tetszett.
A történet csak úgy olvastatta magát, egy percre sem hagyott nyugodni, mintha elveszítettem volna a tér - és időérzékemet, teljesen elfeledtette velem hol vagyok éppen, és mit kellene csinálnom az olvasás helyett. Egyszerűen olyan szinten magával rántott ebbe a sötét és veszélyekkel teli világba, hogy lassan úgy éreztem, én is kezdek a könyv részévé válni.
Egy olyan élmény részese lehettem, ami egy életre belémivódott.


Megragadott, magával húzott a mélybe, és azóta is fogva tart.
Letehetetlen és veszélyesen vonzó.
Öld meg Sarait…

Csillagozás: 5 / 5
Ajánlom… mindenkinek, aki képes alámerülni a sötétségbe - csakúgy, mint Sarai.
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés