ÉRTÉKELÉS - Tahereh Mafi : Ne érints

Sziasztok molyok! :)
Ezúttal A Nagy Könyves Beavatás 5. fordulójára készült értékelésünket hoztam el nektek, nem másról, mint Tahereh Mafi - Ne érints c. könyvéről. A visszajátszáshoz készült képünk helyett pedig nektek jót akarva inkább a kedvenc idézeteinket mutatom meg. ;)
Szerző: Tahereh Mafi
Cím: Ne érints
Kiadás éve: 2015
Kiadó: Gabo Kiadó
Oldalszám: 292 oldal
Műfaj: Disztópia, fantasy, romantikus
Eredeti cím: Shatter Me
Amikor tudod, hogy az érintésed halálos, de mégis próbálod meggyőzni magad az ellenkezőjéről…
„Meg vagyok átkozva.
Tehetségem van.
Szörnyeteg vagyok…
Emberfeletti vagyok.
Érintésem halálos.
Érintésem erő.”
Ráadásul tisztában vagy azzal, hogy a fogvatartóid fegyverként akarnak használni…
„A fegyverük vagyok.
Nem hagyom magam.”
Mindannyian a lehető legnagyobb lelkesedéssel vettük kézbe Tahereh Mafi könyvét, mit ne mondjunk, ez a fülszöveg nem kicsit figyelemfelkeltő. A borítóról nem is beszélve…
De azért lássuk be, ki ne találna izgalmasnak egy olyan történetet, ahol egy óriási hatalmi játszma közepén egy emberfeletti tulajdonsággal rendelkező lány küzd a szabadságáért?
Még akkor is, ha ez lehetetlennek tűnik…
A történések nagyon gyors tempót diktáltak, de ezt enyhítette, hogy már az első mondattól kezdve tökéletesen azonosulni tudtunk azzal a világgal, ami szép lassan kibontakozott előttünk.
Szerettünk elmerülni Juliette gondolataiban, érzelmeiben, a könyv egyik legszebb része volt számunkra, az írásmóddal együtt, ami már - már szépirodalmi jellegű, azzal fűszerezve, hogy találunk benne áthúzott mondatokat.
Elborzasztó. Gyönyörű.
Hazugság. Igazság.
Rabság. Szabadság.
Ha egy igazán különleges, magával ragadó történetet szeretnétek olvasni, ami garantáltan a kedvencetek lesz, ne habozzatok - ez a könyv csak rátok vár.
,, A félelem meg fog tanulni félni tőlem''
 „Arcom a mellkasához simul, és a világ hirtelen fényesebb, nagyobb, gyönyörűbb lesz. Aztán az egész világegyetem megdermed és visszafelé kezd forogni. És én vagyok a madár. Én vagyok a madár, és elrepülök.”
Csillagozás: 5 / 5
Ajánlom... azoknak, akik azt hiszik meg vannak átkozva, holott elképesztő tehetség, adottság lakozik bennük - fedezzétek ezt fel, tanuljatok Juliette-től, s legyetek ti is szabadok!
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés