ÉRTÉKELÉS - Clélie Avit : Itt vagyok



Szerző: Clélie Avit
Cím: Itt vagyok
Kiadás éve: 2015
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Oldalszám: 208 oldal
Műfaj: Ifjúsági, romantikus
Eredeti cím: Clélie Avit - Je suis la

Édes istenem... még most is elérzékenyülök, amikor visszagondolok erre a könyvre. Most már biztosan kijelenthetem, hogy felesleges volt annyit vacillálnom, amikor azon gondolkoztam, hogy kikölcsönözzem és elolvassam - e Elsa történetét.
„Hat hete, hogy felébredtem.

Hat hete, hogy ezt senki nem veszi észre.”
Eleve nagyon tetszett ez a dolog, hogy egy kómában lévő lány és egy hozzá véletlenül betévedt fiú szerelméről olvashatok. Egyszerűen annyira kézzelfoghatatlannak, annyira lehetetlennek éreztem ezt az egészet, hogy muszáj volt megtudnom, mi sülhet ki ebből, és egyeltalán hogyan lehetséges, hogy ilyen megtörténjen.
„Beleszerettem egy kómában lévő lányba.”
Nem csalódtam, az már egyszer biztos.
Olyan szépen volt megírva, és igen, ide kellett az, hogy mindkét főszereplő gondolataiba belelássunk, s ezt szerencsére meg is kaptuk - ó, de még hogy...
Elképesztő volt végigkövetni, hogy a két fiatal hogyan szeret egymásba, és Elsa miképp próbál egy utolsó reménysugárt keresni magának, ami tudja ösztönözni arra, hogy megmutassa, ő még igenis él, és nagyon is itt van.
„Thibault.

Az én szivárványom.”
Nem tudom eldönteni, hogy higgyek - e ebben, hogy ez ténylegesen megtörténhet - de azt hiszem most az egyszer erre igen a válaszom.
Annyira lebilincselő volt, hogy konkrétan a rabja lettem a könyvnek, és egyre csak azt tudtam hajtogatni, hogy”Ilyen nincs, ilyen nincs, ilyen nincs.”
Hát tévedtem. Mégis van.


Csillagozás: 4 / 5
Ajánlom... azoknak, akik hozzám hasonlóan szeretik a lehetetlennek látszó romantikus történeteket.
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés