BORÍTÓMUSTRA - A kedvenc könyves borítóim



Sziasztok molyok! :)
Mostanában Pinteresten nagyon sokszor kutakodok borítók után, és most gondoltam egyet, s összegyűjtöttem nektek a kedvenceimet – van köztük magyar és külföldi egyaránt; olyan, amit olvastam, amivel szemezek egy ideje, vagy már éppen olvasásra vár. Felkészültetek? Kezdődjön a borítómustra!
Az első Leigh Bardugo - Árnyék és Csont c. könyve, amiért tavaly oda - meg vissza voltam jó, nem tehetek róla, oroszul tanulok, és imádom ezt a nyelvet, úgyhogy a többi részt is szeretném minél hamarabb megkaparintani. Vigyázz könyvtár, jövök!
A második Benjamin Alire Sáenz - Aristotle és Dante a világmindenség titkainak nyomában c. regénye. Nekem senki se mondja, hogy ez a borító nem meseszép... Remélem Dia most már minél hamarabb a kezembe fogja nyomni ezt a gyönyörűséget ^_^ 
Harmadikként következzenek Stephanie Perkins könyvei - imádom ezeket a színátmenetes borítókat. Most pedig van akkora szerencsém, hogy az egyik barátnőm, aki az írónőnek köszönhetően szerette meg az olvasást, kölcsönadta nekem az Anna és a francia csók c. részt hehe, igen, már párszor szórakoztak velem emiatt - már csak idő kéne, hogy el tudjam olvasni...
Negyedikként érkezzen egy trilógia, ami megszerettette velem a disztópiákat: Susan Ee könyvei azért különlegesek számomra, mert fogalmam sincs miért, de ezek voltak az első jelen időben íródott regények, amiket olvastam. És igen, el kellene olvasnom a befejező kötetet, de… annyira nem akarom, hogy vége legyen… Na jó, majd engedek a kíváncsiságomnak.
Ötödik Marissa Meyer Holdbéli krónikák sorozata, amivel már lassan egy éve kerülgetjük egymást, de valamiért mindig mást hozok el az első rész helyett. Több ismerősömtől is hallottam, mennyire szeretik, de ha jól tudom csak két rész jelent meg magyarul… :/ Mindenesetre nem csak a borítók meseszépek, a fülszöveg is jónak ígérkezik, úgyhogy azt hiszem ideje lenne rávennem magam, hogy kikölcsönözzem a Cindert.
Hatosként egy Rubin Pöttyös sorozatot hoztam, aminek sajnos csak az első része jelent meg a Könyvmolyképző Kiadó gondozásában - remélem nem csak én ugrálnék örömömben, ha olvashatnék még K.A.Tucker írónőtől. :)
A hetes számmal elérkeztünk az angol nyelvű kívánságlistámhoz igeeeen, már szeretnék én is angolul olvasni, aminek a legelső példánya Non Pratt - Unboxed c. könyve volt. Megláttam ezt a borítót és tudtam, hogy valamilyen módon meg kell szereznem. Muszáj. Lesz. Elolvasnom. Pont.
A nyolcas szintén egy angol regényt rejt - méghozzá Gena Showalter - First life c. könyvét. Ha jól emlékszem, egy Libriben futottam vele össze az idegen nyelvi részlegen, és hát mit ne mondjak, nagyon megmozgatta a fantáziámat ez a fülszöveg…
Kilences számmal hűha, mindjárt a végére érünk jön Claudia Gray Firebird trilógiája ha minden igaz, akkor trilógia, aminek valami elképesztő borítói vannak! Nem tudom, ti mit gondoltok a vízfesték hatású képekről/borítókról, de ebben az esetben szerintem meseszépre sikeredtek.
És végül, de nem utolsó sorban Alwyn Hamilton - Rebel of the sands c. könyve… Eddig csakis jót hallottam a történetről, 1-2 ismerősöm megrendelte és mind oda - meg vissza vannak érte. Bízok benne, hogy én is beállhatok a sorba. :)
Na de nem hagyhatom ki a +1-et: ez nálam csakis Neal Shusterman - Unwind nevezetű disztópiája lehet. Igen, tudom, amikor lehetőségem van rá, mindig megemlítem, de nem tehetek róla, ez a könyv a mindenem. Folytatást akarok. Most.
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés